عمومی

نمایش بی اجازه فیلم ها؛ خیانت فرهنگی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گزارشگر یک

فرشته طاهرپور ، فیلمساز گفت که مافیای فیلم بسیار گسترده تر و گسترده تر از سایر شبکه های جرایم سازمان یافته است. غارتهایی که در حوزه سینما اتفاق می افتد بسیار سیستماتیک ، گسترده و بی رحمانه است. بودن.

وی افزود: “این افراد در قبال ورشکستگی صاحبان اثر به طور علنی و بی شرمانه سود می برند و حاضر نیستند آنها را جدی بگیرند.”

طاهرپور گفت: “اگر این شبکه ها نقشی به نام مافیا بازی کنند ، تلاش می شود برخی از آنها شناسایی و پردازش شود. اما می توانیم ببینیم که در حوزه سینما اینگونه نیست و اساساً چیزی از این قبیل: این تصور را دارم که اراده دارم.

این فیلمساز این س ofال را مطرح می كند كه امنیت از دیدگاه تصمیم گیرندگان ملی یعنی چه؟ به عنوان مثال ، اگر هارد دیسک من همراه من بود و به دست یک آدم ربایش می افتاد ، به هیچ موسسه ای نمی رفتم و سوال سرقت یک هارد دیسک با میلیاردها تن فیلم را مطرح می کردم. زیرا در اصل ایده ارزش آن است. وجود ندارد

طاهرپور گفت ، “اخیراً شنیدم که پلیس حدود 200000 سایت غیرقانونی را مسدود کرده است ، و س myال من این است که چرا در بخشهای سرمایه و بخش خصوصی کارهای زیادی انجام نمی شود؟”

این فیلمساز صریحاً اظهار داشت: چه کسی مسئول تأمین امنیت در این زمینه است؟

طاهرپور با بیان اینکه هیچ تعریفی از حقوق ما وجود ندارد ، به موضوعات مربوط به قوانین کپی رایت اشاره کرد و گفت: “شبکه های خارج از کشور نیز فیلم های ما را بهانه می کنند.”

او اضافه کرد. “من خیلی خجالت می کشم که بگویم خسارتی که هموطنان ما متحمل می شوند بسیار بیشتر از سایت های خارجی است.”

طاهرپور افزود: “تلویزیون ماهواره ای فیلم های ما را نشان می دهد ، بنابراین آنها دیگر بازار ندارند.”

کارگردان فیلم این اقدام را خیانت فرهنگی خواند و گفت: “من نمی خواهم آنها ادعا کنند که کارهای فرهنگی انجام می دهند.”

علاوه بر این ، محمد احمدی ، دبیر کارگروه سرقت و قاچاق فیلم گفت: “ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا از سرقت فیلم و قاچاق جلوگیری کنیم ، اما متأسفانه این تخلفات بسیار گسترده است.

وی با اشاره به جلسات و رایزنی های مقامات انتظامی و انتظامی در ماه های اخیر گفت: “آژانس قول همکاری داده است و به عنوان مثال اگر ویدیویی را در سایت ببینید ، بلافاصله پس از اطلاع رسانی مسدود می شود.”

احمدی افزود ، “در حالی که بیشتر سایت ها نام و دامنه خود را برای از سرگیری فعالیت تغییر می دهند ، ما سخت تلاش می کنیم تا این درگیری را ادامه دهیم.”

وی گفت: طبق قوانین قبلی جریمه تخلف در سایت 500 هزار تن است و برای مهار آن پیشنهاد شده این جریمه به 500 میلیون تن افزایش یابد.

.

دکمه بازگشت به بالا