نمایندگی جک سیماران در قائمشهر

جک پارکینگ یک سیستم بسار مهم در تردد ساکنین یک ساختمان است و ساختمان هایی که درب ورودی پارکینگ انها از جک پارکینگی استفاده میکنند امنیت بیشتری نسبت به ساختمان هایی دارند که از این سیستم استفاده نمیکنند و با استفاده از این جک های پارکینگی برای بازکردن درب پارکینگ لازم نیست از خودرو و وسیله نقلیه خود پیاده شوید.  رسانه گزارشکر یک قصد دارد به کسانی که قصد خرید جک سیماران در قائمشهر را دارد یک راهنمایی بکند. 

نمایندگی جک سیماران در قائمشهر

جک سیماران بین برند های جک پارکینگی برند سیماران یکی از پر فروش ترین برند های جک پارکینگی است و در اکثر شهر های ایران نمایندگی دارد و در قائمشهر ساکنینی که قصد خرید جک پارکینگ در قائمشهر را دارند به دنبال نمایندگی جک سیماران در قائمشهر هستند. 

قیمت جک سیماران در قائمشهر 

جک سیماران انواع گوناگونی دارد که پر فروش ترین انها مدل s است که در حال حاضر یکی از پرفروش ترین جک های بازار است که برای خرید این جک میتوانید از نمایندگی جک پارکینگی در قائمشهر اقدام کنید. البته قیمت جک های سیماران با هم متفاوت است که مدل 6S ان قیمت بالاتری نسبت به سایر مدل های جک پارکینگ سیماران دارد. 

ادرس نمایندگی جک پارکینگ در قائمشهر: مازندران، قائمشهر خیابان مسعود دهقان نبش خیابان لاله 11

تلفن نمایندگی جک پارکینگ در قائمشهر: 09303502662 

گارانتی و خدمات پس از فروش جک سیماران در قائمشهر 

جک سیماران یک برند بزرگ است که سعی بر این دارد بهترین خرمات پس از فروش و پشتیبانی و گارانتی محصول را به مشتریان خود ارائه دهند. تمامی جک های پارکینگی سیماران دارای 10 سال خدمات پس از فروش هستند که توسط نصاب جک پارکینگ در قائمشهر و نمایندگی جک سیماران در قائمشهر پشتییبانیی میشود و خیالتان از نظر گارانتی راحت است. 

نمایندگی جک سیماران در قائمشهر

تعمیر جک سیماران در قائمشهر  

جک پارکینگ مانند دیگر قطعات برقی ممکن است دچار مشکل شود و تعمیر جک پارکینگ یک امر اورژانسی است که در طول شبانه روز لازم باشد با خودرو از پارکینگ خانه خرج شوید. برای تعمیر جک پارکینگ سیماران در قائمشهر میتوانید از نمایندگی جک سیماران در قائمشهر کمک بگیرید تا انها تعمیر کار جک پارکینگ را برای شما اعزام کنند تا جک برقی شمارا در محل تعمیر کنند با بهترین قیمت و با بهترین لوازم تعمیر.

انواع جک سیماران 

جک سیماران انواع مختلفی دارد و سری های مختلفی که پرفروش ترین انها سری s است که در دو قالب 4s و 6s به بازار عرضه میشود و قیمت ان نسبت به سری های دیگر سیماران بالاتر است که بسته به اندازه درب پارکینگ ئ وزن هر لنگه در انتخاب این دور موثر است. 

سری دیگر جک سیماران سری L است که قیمت ان اقتصادی تر از سری اس است و مشتریانی که بودجه کافی برای خرید سری اس را ندارند میتوانند از سری های ال خریداری کنند که ظاهر متفاوتی  و همچنین موتور متفاوتی از سری های اس دارند و کارکرد خوبی رو میتوانند ارائه دهند. 

یکی دیگ از سری های جک سیماران سری P است که محصول درجه 3 شرکت سیماران محصوب میشود که قیمت مناسب تری نسبت به دو سری قبلی دارد. 

نصب جک سیماران در قائمشهر

نصب جک پارکینگ یک عمل بسیار تخصصی است که باید توسط یک فرد ماهر و با تجربه انجام شود چرا که اگر اشتباه نصب شود و زاویه نصب اشتباه باشد بعد از یک مدت کارکرد جک پارکینگ را مختل میکند و حتی ممکن است به دنده برنجی های موتور نیز فشار بیاورد و موتور بسوزد. 

پس نتیجه میگیریم که نصب جک پارکینگ از خرید ان هم مهم تر و هرچقدر نصب باکیفیت انجام شود ممکن است قیمت نصب بیشتر شود پس حتما در انتخاب نصاب جک پارکینگ اطمینان حاصل کنید. 

جک سیماران در قائمشهر

فروش جک برقی سیماران در قائمشهر و مازندران 

از انجایی که قیمت این کالا ها با نصب برای مصرف کنندگان زیاد تمام میشود میتوانند به صورت قسطی این خرید را انجام دهند. 

با  خرید قسطی جک سیماران دیگه فشاری بر روی مشتریان برای پرداخت مبلغ نیست. 

دکمه بازگشت به بالا