اقتصادی

نه تنها اشتباهات گذشته خنثی نشده، بلکه درحال تکرار است!

یک کارشناس بازار سرمایه با اشاره به بخشنامه نتایج حاصل از تولیدات معدنی گفت: هدف در سال جدید برگرداندن اعتماد سرمایه گذاران به بازار سرمایه بود، نه تنها اشتباهات گذشته خنثی نشده است، بلکه درحال تکرار است.

فردین آقابزرگی با بیان اینکه هدف اتاق های فکر در حوزه اقتصاد، بازار سرمایه و مسائل مرتبط با سرمایه گذاری از خارج از کشور به داخل کشور است، اظهار کرد: با انجام چنین تصمیمی نه تنهاسرمایه داخلی ممکن است مخدوش شود. افزایش می دهد. در یک سال و نیم گذشته سه مرتبه شاهد چنین تصمیمی بودیم.

وی ادامه داد: علاوه بر این محصولات بر بخشنامه چند، وضعیت موجود در نیمه خام پتروشیمی مانند آمیخته و قیمت گازی که در بودجه برای صنایع تعریف شده حاکی از آن است که انسجام لازم برای درک مفهوم کلان کشور در حمایت از تولید وجود وجود دارد. ندارد. کاری که امسال تولید دانش بنیان و کار افرینی است، با وضع قوانینی که امسال تولید دانش بنیان و کار می کند.

این کارشناس بازار تاکید کرد: این کارشناس سرمایه‌گذاری است که باید در حوزه دلالی انجام شود. این موضوعات باعث بی اعتمادی در بازار سرمایه می شود. کسانی که همه معتقدند سال 1401 اعتماد از دست سهامداران به بازار سرمایه برمی گردد، با چنین تصمیماتی نه تنها اشتباهات گذشته خنثی نمی شود، بلکه اشتباهات هم تکرار می شود.

به گزارش گزارشگر یک، روز گذشته بخشنامه گزارشی از نتایج حاصل از تولید محصولات معدنی صادر شده است که صمت صادر شده است که باعث شده است شاخص کل بورس بیش از 33 بورس بیش از 33 باشد. سقوط کند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا