استان ها

نکونام: بعید است که در فولاد بمانم

مدیر تیم فوتبال فولاد می گوید بعید است فصل آینده روی نیمکت این تیم باشد.

به گزارش گزارشگر یک ، جواد نکونام ، سرپرست تیم فوتبال فولاد در نشست خبری پس از تساوی 0-0 این تیم با پدیده ، گفت. بازی را خوب شروع کردیم و موقعیت گلزنی داشتیم اما از آن استفاده نکردیم. تقریباً به اشتباه تقریباً یک گل به ثمر رساندیم. در نیمه دوم تعویض های کاملی انجام دادیم و ریسک کردیم ، اما بازی می خوابد و بسته می شود. مسابقه در نیمه دوم بیشتر در زمین بود و زمان زیادی هدر رفت و در نهایت ما به گل نرسیدیم. باید مراقب بودیم. این فشار زمانی افزایش می یابد که تیم تحت فشار باشد و بازیکنان نتایج را از بیرون اعلام کنند. در پایان بازی توپ در دو مرحله به بازیکن ما رسید اما او آنقدر تحت فشار بود که فرصت را از دست داد.

وی ادامه داد: “من به بازیکنان می گویم خسته نباشید. آنها لیگ فشاری را ترک کردند. تیم ما از جذب بازیکن در نیم فصل اول بسیار خسته شده بود. پس از استراحت ، عملکرد بهتر شد. ما باختیم. ما در بقیه مسابقات و در جام حذفی نیز عملکرد خوبی داشت. لیگ برای ما به پایان رسیده است. ما نمی توانیم سهمیه خود را بدست آوریم. تا آخرین روز ما در بین رقبای خود بودیم و در نهایت چهارم نشدیم و تمام تمرکز ما روی جام حذفی بود. اگر خواست خدا باشد ، بهترین عملکرد را در این دو مسابقه خواهیم داشت.

او همچنین وضعیت خود را برای فصل آینده شرح داد. مدیران فولاد با مهربانی از طرح جویا شدند. این هفته جلسه خوبی داشتم. من تمام تلاش خود را می کنم تا در بازی با ملوانان برنده شوم. ما به تمرکز بالا نیاز داریم. فکر نمی کنم اینجا را ادامه دهم. در طول این دو فصل کاری را که باید برای فولاد انجام می دادم انجام دادم. به گفته همه کارشناسان ، ما توانستیم به مدت دو سال تیم بی نظیری در لیگ داشته باشیم. ما سخت کار کردیم و جنگیدیم. سال گذشته توانستیم یک چهارم لیگ قهرمانان را فتح کنیم. امسال دوباره تا آخرین روز اصرار داشتیم. می توانیم در مورد عملکردم در آینده صحبت کنیم. با توجه به باشگاه فولاد ، فکر نمی کنم کار من در اینجا ادامه پیدا کند. بسیاری از مربیان باید رویای کار در این باشگاه را داشته باشند. من واقعا خوشحالم که سه سال باشکوه را در این باشگاه گذرانده ام. تمام تلاشم را کردم تا در فولاد موفق شوم. فکر می کنم بازی من عالی و دفاعی بود. باشد که باشگاه فولاد بهترین در فوتبال باشد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا