عمومی

نگاه تحول گرا لازمه پیشرفت گرگان/توسعه با مشارکت مردمی شدنی است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

خبرگزاری آنلاین-گروه استان ها: آگاهی از برنامه های نامزدهای شورای شهر می تواند به مردم در انتخاب برنامه های مناسب کمک کند. در این زمینه ، ما با “مسعود یونسی” ، ششمین نامزد شورای شهر گرگان برای انتخابات صحبت کردیم. ، به شرح زیر است.

* دوست دارید خودتان را معرفی کنید؟

مسعود یونسی ، متولد 1989. من فوق لیسانس فقه از دانشگاه دامنه هستم و از سال 1995 در دانشکده پزشکی کوگان کار می کنم.

* چرا در انتخابات شورای شهر شرکت می کنید؟

مدیریت شهری با مدیریت اجرایی دستگاههای اجرایی کاملاً متفاوت است و چالشهای زیادی را به اعضای این شورا ارائه داده است و در نتیجه مواجه شدن با چالشهایی در این زمینه و تلاش برای کنترل و حل آنها دلیل ورود من به این حوزه است. ..

در نتیجه ، این کار بسیار دشوار است ، زیرا باید به مناطقی که نیاز به دیدگاه تحول آفرین دارند ، مانند حمل و نقل ، سرسبزی و مسائل زیست محیطی ، همراه با رضایت مردم توجه شود.

من معتقدم شعار مطرح شده در این حوزه باید متناسب با ظرفیت های موجود شهرها و شوراهای شهر باشد ، مسئله دیگر تحقق مرحله دوم برنامه انقلاب اسلامی برای اجرای شعار جوانان است. مدیریت جهادی در تمام سطوح مدیریتی.

* برای شورای فعلی چه برنامه ای دارید؟

اعضای شورای شهر باید دانش جامع و کاملی از منابع مالی و درآمد شهر داشته باشند تا بتوانند آن را به بهترین شکل مدیریت کنند.. شورای شهر یک نهاد نظارتی است و اولین مرجعی که شورای شهر باید بر آن نظارت کند ، شهرداری است اما چنین نظارتی انجام بهتر کارها از طریق مسیر قانونی است و نباید مورد توجه شورای شهر قرار گیرد که مغایر با شهر باشد شورا..

* برنامه شما برای بدست آوردن درآمد ثابت چیست؟

برنامه های مختلفی برای این امر در نظر گرفته شده است که مهمترین آنها گسترش صنعت گردشگری است که مطمئناً می تواند درآمد پایداری برای دولتهای محلی ایجاد کند. همچنین نیاز به برون سپاری پروژه هایی را که می توانند در مورد پس انداز هزینه های پایدار فکر کنند برجسته می کند.

به گردشگری اشاره کردید. برنامه شما برای زمینه های تاریخی چیست؟

علاوه بر احیا و بازیابی بافت ها ، لازم است در زمینه نرم افزار نیز اقدام شود و با استفاده از چهره های برجسته ملی و طراحی برنامه های دیگر ، گردشگران جذب شود.

برنامه های حفظ میراث و هویت شهر چیست؟

در دهه های اخیر شاهد بوده ایم که بسیاری از نمادهای هویتی گرگان ، مانند کوچه باغ ها ، دروازه ها و راهروهای انسانی ، ضعیف و تخریب شده و نمادهای مدرن مانند برج ها و مجتمع های تجاری با سازمان های زیباسازی استانی گرگان جایگزین شده اند. برای بازیافت عنصر هویت ، گرگان اقداماتی مانند بازسازی نمای خارجی ساختمان سنتی و آسفالت برخی راهروها و نقاشی های سنتی بر روی دیوارهای راهرو را انجام داد.

از آنجا که این اقدامات نیاز به مطالعه تخصصی و جامع دارد ، باید از شتاب و شتاب در اجرای این فعالیتها کاسته شود و باید نگاهی جامع به زیبا سازی شهر و بازیابی نماد هویت گرگان داشت.

* نظر شما در مورد این بخش با توجه به نقش شما در مهندسی عمران چیست؟

به دلیل شرایط ترافیکی سنگین در منطقه جنوبی شهر گرگان و نبود زیرساخت های جاده ای برای کنترل ترافیک ، مطمئناً قادر به کنترل ترافیک در قسمت جنوبی شهر و نها قرآن خواهد بود. جاده ها و همچنین مناطق عمومی شهری باید از نظر عابرین پیاده بررسی شود.

در این منطقه ، مواردی مانند ازدحام ، امنیت و آسایش عابر پیاده ، دسترسی آسان افراد معلول ، سر و صدا و استراحت مورد توجه قرار می گیرد. ما همچنین معتقدیم که ساخت و سازهای شهری و فضای سبز شهری که می توانند ساکنین محله گرگان را انرژی بخشیده و متحد کنند باید تغییر کنند تا از توزیع عادلانه امکانات تفریحی بین همه محله ها و مناطق اطمینان حاصل شود.

برنامه استاندارد سازی و سازگاری برای جاده ها و اماکن عمومی چیست؟

استاندارد سازی لازم است بصورت جداگانه در هر دو زمینه ساخت و بهره برداری به گونه ای انجام شود که هم در ساخت و هم در بهره برداری مورد توجه قرار گیرد و تلاش برای رفع نواقص و مشکلات موجود در این زمینه از دیدگاه تحول آفرین و مردم محور ضروری است. کرد

کلمات اخر؟

گرگان شهری است که همه اقوام ، آیین ها ، فرهنگ ها و سلیقه ها در آن وجود دارند و ما باید با همدلی و همبستگی دست به دست هم دهیم تا شهری ایجاد کنیم که رشد کند ، رشد کند و شکوفا شود.

شورای اسلامی شهر محلی است که در زمینه مدیریت شهری تصمیم گیری می شود و انتخاب افراد آگاه ، باهوش و صحیح باعث رشد و پویایی بیشتر در مدیریت شهری گرگان می شود.

دکمه بازگشت به بالا