حوادث و رویداد

نیاز زلزله زدگان سی سخت و شهرستان دنا چیست؟

نیازهای زلزله زدگان در شهر سی سخت و دنا چیست؟

گزارشگر یک / کهگیلویه و بویراحمد مدیران Wet Moonsa از استان کهگیلویه و بویراحمد گفتند: زلزله زدگان در شهرهای دنا و سی سخت نیاز به وسایلی مانند اجاق گاز ، بخاری ، پتو ، مبلمان ، فرش ، غذا ، سرویس بهداشتی و سرپناه دارند.

سید امان الله جهان بین در مصاحبه با گزارشگر یک افزود: “یک تیم 40 نفره مهتاب خیس شده در حال خدمت رسانی به زلزله زدگان در منطقه آسیب دیده از زلزله دنا ، به ویژه در شهر سی سخت است.” تیم هایی از مناطق خاص فارس ، اصفهان ، خوزستان ، چهارمحال و بختیاری نیز برای کمک به ما آمده اند.
وی تاکنون 3011 چادر ، 6644 کیلوگرم نایلون ، 945 پتو ، 70 فرش ، 1965 ، بسته 72 ساعته غذا ، 90 سوپاپ ، 124 بخاری برقی و اقلام بیولوژیکی بین 30 زلزله زده توزیع کرده است.
کهگیلویه و مدیرعامل جمعیت هلال احمر بویراحمد خاطرنشان کرد: افراد و خیرین می توانند از طریق حساب هلال احمر کهگیلویه به زلزله زدگان شهر سی سخت دناش به شماره حساب 5223522319 (شماره کارت 61043372828508038) بانک ملت کمک نقدی کنند. سپرده اهدا کننده بویراحمد.
جهان بین گفت: اجاق گاز ، بخاری ، پتو ، فرش ، بقال ، لوازم خانگی ، پناهگاه ، محصولات بهداشتی و وسایل گرمایشی مهمترین نیاز افراد آسیب دیده از زلزله است.
وی گفت: با توجه به پایین بودن درجه حرارت در سی سخت در شهر دنا ، ماموریت شرکت هلال احمر تهیه چادر ، اسکان و امداد رسانی اضطراری برای زلزله زدگان و تأمین سرپناه برای زلزله زدگان تا زمان ساخت خانه هایشان است. مناسب تر.
کهگیلویه و مدیر جمعیت هلال احمر بویراحمد گفت: به منظور خدمات رسانی بهتر ، شهرستان سی سخت از 9 همسایه و یک تیم هلال احمر ، سپاه ، پلیس و ارتش مردم برای توزیع لوازم امدادی و گنجاندن چادرها تشکیل شده است. خدمات. خانه به خانه در اختیار مردم قرار می گیرد.
اکنون هانبین از آسیب دیدگان زلزله خواست تا در مقابل ماه قرمز و خدمات امدادی زلزله جمع نشوند. جلسات آنها روند ارائه خدمات و کمک را کند خواهد کرد.
وی با تشکر از مردم نوع دوست دنا و سی سخت به دلیل نوع دوستی در گذشته ، اظهار داشت: “آنها باید برای کمک به آنها با ماه سرخ و سایر خدمات امدادرسانی به زلزله همکاری کنند.”
کهگیلویه و بویراحمد ، رئیس هلال احمر گفت: “ما به اندازه نیاز در کنار مردم خواهیم بود و از هیچ تلاشی برای توزیع وسایل و چادرهای لازم دریغ نخواهیم کرد.”
انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا