حوادث و رویداد

نیاز پزشکی قانونی به ۴ سوله بحران در تهران

سازمان پزشکی قانونی کشور با اشاره به نقش این سازمان در حوادث غیرمترقبه گفت: سازمان پزشکی قانونی کشور از دستگاه های پیشرو در حوادث غیرمترقبه است که برای رفع مشکلات آن در این بخش به ارائه هرچه بهتر خدمات سازمان در زمان بحران ها و حوادث کمک خواهد کرد. کرد.

به گزارش گزارشگر یک، عباس مسجدی در دیدار با استاندار تهران که به معنای تبریک سال نو، تشریح فعالیت ها و بیان مشکلات سازمان و پزشکی قانونی استان تهران صورت گرفت، گفت: پزشکی قانونی یکی از دستگاه های مهم در زمان بروز بحران ها و رسیدگی به بقایا و اجساد به جای مانده است. در این حوادث است و ارائه خدمات مناسب در این بخش به امکانات مناسب به ویژه در بخش فیایی.

وی با اشاره به وضعیت خاص استان تهران و وجود امکانات لازم در زمان بحران، اظهار کرد: پزشکی قانونی به منظور پوشش مناطق 22 گانه شهر تهران و ارائه خدمات و ایفای وظایف خود در حوادث غیرمترقبه نیاز به چهار سوله بحران دارد که امیدواریم. در این خصوص مساعدت های لازم با سازمان به عمل آید.

مسجدی همچنین با قدردانی از مساعدت و همکاری متره مجموعه استانداردی تهران با پزشکی قانونی خواستار مساعدت برای تکمیل دو پروژه سردخانه سوله بحران و سالن انتظار حوادث غیرقانونی در مرکز تشخیصی و آزمایشگاهی پزشکی قانونی استان تهران که به دلیل اعتبارات، ساخت آنها به اتمام نرسیده است. است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حجم بالای خدمات و تعداد قابل توجه مراجعات به پزشکی قانونی استان تهران، به مشکلات این اداره کل در بخش فضای مکانی اشاره کرد و خواستار احداث ساختمان های مناسب برای پزشکی قانونی شهرستان بهارستان، قرچک، شهر. قدس و ملارد که در شأن مردم و مراجعه کنندگان این شهرستانها باشد.

بر اساس اعلام روابط عمومی پزشکی قانونی، در این دیدار، با توجه به اهمیت پزشکی قانونی و جایگاه قابل توجه آن در حوادث و بحران ها، در خصوص رفع مشکلات و موارد این سازمان قول مساعدت داد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا