عمومیگزارشگر کسب و کار

هدایای تبلیغاتی شخصی سازی شده و نقش کلیدی در ارتقاء تجربه مشتری

هدایای تبلیغاتی شخصی سازی شده نقش کلیدی در ارتقاء تجربه مشتری و ارتباط عمیق‌تری با برندتان ردارد. زیرا هدیه شخصی ساز شده لذتی بدون وصف برای مخاطب به ارمغان می‌آورد و شما را در ذهن مخاطب ماندگارتر خواهد کرد. هدیه شخصی تبلیغاتی شخصی سازی شده مهم نیست در زمینه کاری فرد باشد. آنچه که مهم و با اهمیت است غافلگیری، جذابیت و خاص بودن آن هدیه است. این هدایا در تجربه شخصی حس خاص و فراموش نشدنی به مشتری می‌بخشد.

بهترین ایده های هدیه تبلیغاتی+ لیست بهترین هدیه های تبلیغاتی

 مزایای هدایایی تبلیغاتی شخصی سازی شده

حال که به اهمیت هدایای تبلیغاتی شخصی سازی شده و نقش کلیدی در ارتقاء تجربه مشتری پی بردید بهتر است در مورد مزایایی آن هم بدانید:
• یکی از مهم‌ترین مزیت‌های این مدل هدایا این است که نمونه آن وجود ندارد و شخص با دیدنش لذت می‌برد.
• هدیه شخصی سازی شده جایگاه خاص‌تری را برای مشتری به ارمغان می‌آورد و حس مهم بودن را به او القا می‌کند.
• زمانی که هدیه تبلیغاتی شخصی سازی شده در نظر می‌گیرد یعنی سلیقه‌ و نیاز آن فرد را در اولویت گذاشته‌اید. دریافت هدیه متناسب برای فرد دوست‌داشتنی و ارزشمند است.
• یکی از مزیت‌های این هدایا این است که باعث می‌شود نام و آوازه شما نسبت به سایرین متفاوت‌تر به گوش برسد.

  • با چاپ لوگو بر روی این هدیه اطرافیان با دیدن چنین هدیه‌ای، از برند شما حس مثبتی می‌گیرند.
    • هدایای تبلیغاتی شخصی سازی شده ارزش شما را بیشتر می‌کنند.
    • این هدایا رشد سریع‌تر کسب‌وکارتان را برای شما به ارمغان می‌آورد.
  • یکی دیگر از مزایای هدایای تبلیغاتی شخصی سازی شده و نقش کلیدی در ارتقاء تجربه مشتری این است که، هدیه خاص و شخصی اگر درست و هدفمند انتخاب شود در طول روز با شخص است و این باعث می‌شود تبلیغات مؤثرتری انجام شود.
    • هدایای تبلیغاتی روابط عمیق‌تر و دوستانه‌تری را با مخاطب شکل می‌دهد.
    • با هدایای تبلیغاتی نیاز نیست منتظر بمانید مناسبت خاصی پیش آید این هدایا مناسب هر زمانی هستند.

 چرا باید از هدایای شخصی سازی شده استفاده کرد

هدایای تبلیغاتی شخصی سازی شده برای تشکر و قدردانی از شخص طراحی می‌شوند‌ و در ذهن فرد می‌مانند و خیلی زود فراموش نمی‌شوند. هدایای شخصی سازی فروش بیشتر و بازگشت سرمایه را به همراه دارد در نتیجه بازدهی کار را بالا خواهد برد. با تک گیفت دیگر نگران هدایای تبلیغاتی خود نباشید ما به بهترین شکل برای شما طراحی خواهیم کرد.

 انواع هدایای تبلیغاتی شخصی سازی شده

هدایای تبلیغاتی شخصی سازی شده تنوع خوبی دارند البته اگر وسیله‌ای خاص مد نظرتان است می‌توانید طراحی ان را به مراکز معتبر بسپارید تا بهترین هدایای تبلیغاتی شخصی سازی شده را دریافت کنید. این هدایای تبلیغاتی شخصی سازی شده شامل ، هندزفری، ماگ‌های حرارتی، لباس با چاپ‌های خاص،  کتاب‌، فلش، کیف و …می‌شود. این استراتژی ساده حسن نیت و اعتبار شما را نشان می‌دهد‌.

 قیمت هدایای تبلیغاتی شخصی‌ سازی شده

هدایای تبلیغاتی شخصی سازی شده به سبب اینکه طراحی خاص‌تر و متریال سازنده آن با کیفیت‌تر است هزینه آن بالاتر است. اما تجربه و حس متفاوتی که برای مخاطب می‌سازد و پیشرفت کسب‌وکارتان را در زمینه فروش به همراه دارد در نتیجه بازگشت سرمایه را به همراه دارد.

 هدایای تبلیغاتی شخصی سازی شده در یک نگاه

هدایای تبلیغاتی شخصی سازی شده و نقش کلیدی در ارتقاء تجربه مشتری مبحثی بود که به بررسی آن پرداختیم و همان طور که مشاهده کردید این هدایا نقش مهمی در بازاریابی و استراتژی‌های سرمایه گذاری دارد. در نتیجه ما در در کنار شما هستیم تا بهترین هدایای تبلیغاتی شخصی سازی شده را در اختیار داشته باشید.

کارت بیزینس، روشی کاربردی و جذاب برای معرفی کسب‌و‌کار

کارت بیزینس، باعث شناخت خدمات و محصولات کسب‌و‌کار شما به افراد مختلف می‌شود. نقش هدایای تبلیغاتی نیز مانند بیزینس کارت، با نتیجه‌ای بهتر است. اگر هدیه رایگان مربوط به محصول یا خدمات شرکت شما باشد، درواقع، برند کسب‌و‌کار را به مشتری احتمالی معرفی می‌کند. طبق آمار به‌دست‌آمده از سایت amazon ، بیش از ۷۱ درصد از افرادی که هدیه تبلیغاتی را دریافت می‌کنند، نام برند کسب‌و‌کار را به یاد می‌سپارند.

حال اگر در کنار نام برند، اطلاعات تماس نیز روی هدایا حک شود، دقیقاً مانند یک کارت بیزینس، به معرفی کامل کسب‌و‌کار شما منجر خواهد شد. نقش هدایای تبلیغاتی حتی در کمپین‌های مجازی نیز پر‌رنگ است. برای مثال، با چاپ هشتگ مربوط به کمپین یا QR کد پیج یا سایت روی محصولات، به موفقیت تضمین‌شده دست یابید.

هدیه‌های تبلیغاتی، بهترین یخ‌شکن در نمایشگاه‌ها و رویدادها برای جذب مخاطب بیشتر

آیا فکر کردید که در یک  رویداد نزدیک و پیش رو، چگونه نظر شرکت‌کنندگان را به کسب‌و‌کار خود جلب کنید؟ هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی بهترین راه برای شروع ارتباط و گفتگو خواهد بود. برای این‌کار فقط کافی است هدیه تبلیغاتی را به سمت مشتری احتمالی خود ببرید و در همان حین از خدمات و محصولات بیزینس خود با او صحبت کنید.

در این بین نیز می‌توانید صحبت‌ها و نظرات او را بشنوید. ولی نقش هدایای تبلیغاتی به همین جا ختم نمی‌شود. شما با خاطری آسوده می‌توانید نمایشگاه را ترک کنید و مطمئن باشید که حتی در غیاب شما، هدیه تبلیغاتی وظیفه برند‌سازی را انجام می‌دهد.

برقراری ارتباط با مخاطب، اساسی‌ترین راه رسیدن به موفقیت برای هر کسب‌و‌کار محسوب می‌شود. طبق تجربه، شرکت‌کنندگان در نمایشگاه‌ها به استند‌هایی که هدیه رایگان دارند، بیشتر توجه نشان می‌دهند. پس چرا از این فرصت چشم‌پوشی کنید؟

آگاهی از برند و افزایش فروش محصولات و خدمات با اهدای کادو تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی به شناخت برند توسط مخاطب منجر می‌شود. در بازار پر‌رقابت کسب‌و‌کار، شناخت برند یا آگاهی از برند باعث فروش بیشتر خواهد شد. برای مثال، با هدیه یک ساعت دیواری تبلیغاتی که برند کسب‌و‌کار شما روی آن حک شده است، باعث تثبیت نام خود در ذهن مشتری احتمالی می‌شوید. همان مشتری هنگامی که برای خرید به فروشگاهی مراجعه کند، ناخود‌آگاه محصول شما را انتخاب می‌کند.

زیرا حس آشنایی نسبت به نام کسب‌و‌کار دارد. حتی اگر این انتخاب آگاهانه نباشد. در طول پرس‌و‌جو از مشتریان متوجه شدند که افراد، نام برند‌هایی که در ۲ سال اخیر هدیه تبلیغاتی اهدا کرده‌اند را به‌خاطر می‌سپارند.

تبدیل مخاطب به مشتری وفادار؛ ارتباط قوی بین بیزینس و مخاطب هدف

جذب مخاطب اولین قدم برای افزایش فروش است. پس از آن مخاطب با کیفیت محصولات، تبلیغات موثر و ارائه خدمات به مشتری تبدیل می‌شود. ولی این مشتری باید به‌طور مداوم از محصولات و خدمات کسب‌و‌کار شما استفاده کند تا به سود‌آوری نزدیک شوید. بیشترین میزان فروش نیز از همین مشتریان وفادار حاصل می‌شود. پس صرف وقت و هزینه برای تبدیل مشتری به یک مشتری وفادار، مهم‌ترین مرحله در استراتژی مارکتینگ است.

این کار اصلا سخت نیست! به شرط آن‌که از محصولات با‌کیفیت و کاربردی به عنوان هدایای تبلیغاتی استفاده کنید. مردم کیفیت محصولات رایگان را با کیفیت خدمات کل شرکت یکسان می‌دانند. پس هر‌چقدر از محصولات برند و با‌دوام استفاده کنید، در‌واقع کیفیت خدمات و محصولات کسب‌و‌کار خود را تضمین کرده‌اید. جهت خرید عمده هدایای تبلیغاتی به فروشگاه amazon سر بزنید.

دکمه بازگشت به بالا