اجتماع

هدف‌گذاری هلال احمر برای واردات ۳۰ میلیون دُز واکسن کرونا

سخنگوی هلال احمر با اشاره به هدف جدید این سازمان از واردات 30 میلیون دوز واکسن کرونا گفت: “تعدیل به موقع ارز می تواند وعده ها را سریعتر انجام دهد و واکسن را وارد کند.”

محمد حسن قوسیان مقدم در گفت وگو با گزارشگر یک ، وی در خصوص روند واردات واکسن کرونا هلال احمر گفت: قبل از اقدام هلال احمر در زمینه واردات واکسن کرونا ، برنامه ریزی شده بود که 10 میلیون دوز واکسن کرونا وارد شود ، اما محقق شد و وارد شده 10 میلیون دوز و 400000 دوز نیز اهداء شد ، در مجموع 10 میلیون دوز و 400000 دوز وارد شد.

“در جلسه جدید دیروز ، هدف ما وارد کردن 30 میلیون دوز دیگر واکسن کرونا ، معادل 1.12 میلیون دوز بود ، و هدف این است که در صورت به موقع تنظیم ارز ، این کار را زودتر انجام دهیم.” ما می توانیم به وعده های خود عمل کنیم و واکسن وارد کنیم.

او گفت که عرضه پول تقریباً به موقع بوده است و اوضاع در این مرحله خوب است.

قوسیان مقدم درباره اقدامات هلال احمر برای کمک به فرایند واکسیناسیون کرونا گفت: در حال حاضر دانشکده های پزشکی فضا را باز کرده اند و هلال احمر ، یکی از استان ها ، وارد مراحل واکسیناسیون می شود.

وی افزود: “در حال حاضر ، ارتش هلال احمر مطابق توافق با دانشکده های پزشکی در سه یا چهار استان ، رویه واکسیناسیون کرونا را وارد کرده است.” بنابراین ، دولت در این زمینه اقدام می کند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا