استان ها

هدف نماینده مشهد بقا در لیگ برتر والیبال است

گزارشگر یک/خراسان رضوی سرمربی تیم والیبال نیان الکترونیک مشهد گفت: به دلیل از دست دادن زمان برای جذب بازیکن و هماهنگی تیم، تمام سعی و تلاش ما این است که یک باشگاه در لیگ برتر را حفظ کنیم.

حامد صمدی در گفت‌وگو با گزارشگر یک در خصوص وضعیت تیم نیان الکترونیک مشهد پیش‌ از آغاز فصل جدید لیگ برتر والیبال کشور اظهار کرد: آخرین تیمی بودیم که در قرعه‌کشی ورود کردیم و در لحظات پایانی قرعه‌کشی مشخص شد در لیگ برتر امسال حضور خواهیم داشت؛ از همین رو زمان را از دست دادن و با توجه به شرایط موجود باید بازیکن جذب کنیم.

وی افزود: تمرینات تیم نیان الکترونیک در مشهد از ۱۲ شهریور ماه آغاز شد و با توجه به اینکه سالن مهران را در اختیار دارند، در سالن‌های دانشگاه فردوسی و دانشگاه علوم پزشکی مشهد و سالن مجموعه ورزشی شهید بهشتی تمرینات خود را دنبال کنید. مهران مساعد شود. با توجه به زمان اندک باقی مانده، ناچاریم تمرینات فشاری را افزایش می دهد تا زودتر به همانده، ناچار شدیم فشار را به زمان اندک باقی بگذاریم.

سرمربی نیان الکترونیک مشهد در ویژه برنامه‌ریزی باشگاه جهت برگزاری بازی تدارکاتی پیش از آغاز فصل گفت: به دلیل اینکه در ۲ بازی نخست خود در لیگ برتر مهمان هستیم و هر ۲ بازی در شهرهای شمالی برگزار می‌شود، تصمیم گرفتیم ۲ دیدار تدارکاتی در گنبدکاووس برگزار شود. .

صمدی در روند جذب بازیکن در تیمش پیشنهادان کرد: هنوز تیم شده آن الکترون. البته بازیکنی هم بیرون نمانده که جذب کنیم. در جذب بازیکن و کامل شدن تیم کمی با مشکل داریم. همچنین یکی از مشکلات دیگر تیم ما بازیکن تیم بومی است. از آاکه ک ض ا ا ا یگ ی شخص شخص ب زیک زیک زیک ا و اداد د ر ا اس ی ه ه ه ا ا ا ا ا انتر اآن آن.

ی افز: ال اکث بازیک ج ا ا که ب اشگاه شان ب ه س س ا ال پی ا سود ض پیای و ثام و اد تاد جان ج. در واقع به سمتی پیش رفته‌ایم که بتوانیم برای باشگاه بازیکن پرورش دهیم.

ص د خص ب بازیک آن ی خ اط ش ش خ: پیش از یان ار پای یای نای ن شهاب اام کام. در آن بازه زمانی با چند بازیکن غیربومی به توافق رسیده و با بازمد وکنانی ونظییر یی می به مامی است. همچنین به این بازیکنان بابک موسوی، محمد فلاح و جابر اسماعیل‌پور نیز اضافه شد.

رئیس نیان الکترونیک مشهد تصریح کرد: کماکان در برخی از پست‌ها با استفاده از بازیکنانی که برای رفع این مشکل انجام شده است و باشگاه در حال حاضر برخی رایزنی‌هاست. بازیکنانی به باشگاه معرفی کرده‌ایم که باید برای جذب آنها انجام دهند. ایام ای یان ز از ز آغ آغ ی ی ا اضافه ش ا ان و ر ر ا ا ا اای م یای ر شیای و اس و آن و آن و.

صمدی بیان کرد: امیدواریم در سال‌های آینده با اختیار داشتن زمان بیشتر بازی‌های مورد نیاز خود را جذب کنند و زمان بیشتری برای تمرینات و هماهنگی در اختیار داشته باشند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا