اجتماع

هراز و چالوس یکطرفه شد/ محدودیت تردد در آزادراه تهران- شمال

معاون کمیساری پلیس راه ملی عصر امروز از به آتش کشیدن تبر هراز و چالوس خبر داد و گفت: محدودیت های ترافیکی نیز در بزرگراه شمال تهران اعمال شده است.

سرهنگ ایوب شرفاتی در مصاحبه با گزارشگر یک وی درباره محدودیت های ترافیکی در جاده های ملی گفت: “من هنگام ورود عاشورا خوزئینی تسلیت می گویم و با در نظر گرفتن امواج شکل گرفته در جاده های ملی در حدود چهار روز پیش ، به ویژه خروجی تهران ، برخی از شهروندان شهر محل سکونت خود را حذف کردند.

به دنبال این موضوع ، وی گفت كه در چندین خروجی از شهر شاهد ترافیك زیادی بوده است ؛ موج بازگشت از این سفر از روز گذشته آغاز شد و وی شاهد ترافیك شدید در ورودی شهر به ویژه تهران بود. . در همین راستا ، پلیس راه نیز مانند سایر اوقات سال ، یک سری محدودیت ترافیکی را برای جلوگیری از مشکلات ترافیکی و مزاحمت شهروندان و مسافران اتخاذ کرده است.

معاون پلیس امنیت ملی بزرگراه افزود: در همین رابطه ، مانند سایر تعطیلات عمومی ، محدودیت ترافیک به دلیل وضعیت محور شمالی در جاده چالوس و جاده هراز اعمال شده است. بر این اساس ، از ساعت 12 ظهر امروز تردد در مسیر شمال به جنوب جاده چالوس در میدان امیر کبیر ممنوع شد و از ساعت 3 بعدازظهر پیش بینی می شود این محور به دلیل تردد یک طرفه در مسیر شمال به جنوب تا ساعت 2 بامداد ادامه داشته باشد.

شراپاتی افزود: محور حراج از ساعت 2 بعد از ظهر امروز تردد در مسیرهای شمال به جنوب را ممنوع می کند و با تخلیه ترافیک در محور ، حرکت مسیرهای جنوب-شمال را به صورت یکجانبه انجام می دهد.

به گفته وی ، وضعیت هر دو جاده و باریک بودن مسیر در این دو محور از عواملی است که باعث می شود پلیس همیشه در موقعیت های سنگین ترافیکی رفتار یک جانبه داشته باشد. به دلیل شرایط مناسب محور فیروزکوه و عرض عبوری گسترده ، محدودیتی در تردد در هر دو جهت وجود ندارد.

جانشین رئیس پلیس راه ملی کشور همچنین از محدودیت های ترافیکی در بزرگراه تهران – شمال خبر داد. با توجه به اینکه انتهای بزرگراه تهران – شمال به بخشی از جاده چالوس منتهی می شود ، تردد در مسیر جنوبی نیز در شمال بزرگراه تهران شمال ممنوع است تا از ترافیک در آن نقطه جلوگیری کند.

شراره پاتی با مراجعه به شهروندانی که برای شرکت در مراسم یادبود موحرام از شهر خود بازدید کرده اند ، گفت: “پس از مراسم عزاداری ، انتظار می رود که برخی از شهروندان نیز برنامه هایی برای بازگشت به شهر محل سکونت خود داشته باشند.” ترافیک در شب افزایش می یابد ، بنابراین درخواست ما از مسافران این است که زمان بازگشت خود را مدیریت کنند و در صورت امکان این زمان را به فردا یا چند روز آینده موکول کنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا