عمومی

هرگز برای این امور عذرخواهی نکنید!

ما عذرخواهی می کنیم زیرا معمولاً مردم بیش از حد نگران فکر کردن یا فکر کردن به احساسات خود هستند تا نیازهای خودمان. عذرخواهی در بسیاری از مواقع ضروری نیست و گاهی اصلا نباید عذرخواهی کرد.

به گزارش گزارشگر یک، فرادید او ادامه داد: “اشتباه نکنید! زیرا من از “عذرخواهی” خود دست نمی کشم. معذرت خواهی منطقی است زیرا هیچکس کامل نیست. جمله کوتاه “متاسفم” بسیار قدرتمند است. دان بیش از حد از آن استفاده نکنید در ادامه این مطلب نمونه ای از چنین شرایطی را ارائه خواهیم داد.

چیزهایی که نباید بابت آنها عذرخواهی کرد

هرگز بخاطر دوست داشتن کسی عذرخواهی نکن

افتخار می کنم که می توانم شما را دوست داشته باشم. افراد زیادی در دنیا هستند که به دلیل ترس به آنها فرصت عشق ورزیدن نمی دهند. مهم نیست چه کسی را دوست داری یا او تو را دوست دارد. مهم این است که شما این توانایی را دارید.

هرگز برای نه گفتن عذرخواهی نکنید

احترام گذاشتن به محدودیت ها نشانه عزت نفس است. اگر نمی توانید به چیزی صد در صد بله بگویید، نباید برای نه گفتن عذرخواهی کنید. توانایی صحبت کردن نشانه یک رهبر قوی است.

هرگز بخاطر دنبال کردن رویاهات عذرخواهی نکن

زندگی با حسرت یک انتخاب انسانی است. هرگز برای دنبال کردن رویاهایتان عذرخواهی نکنید زیرا دنبال کردن رویاهایتان به زندگی شما معنا می بخشد. بحث رویا دیدن نیست، بدون رویا نمی توانید طعم خوشبختی را حس کنید.

هرگز بخاطر وقت گذاشتن عذرخواهی نکنید

اگر خودتان را در اولویت قرار ندهید و مراقب خود نباشید، نمی توانید به خوشبختی و موفقیت برسید. همیشه به نیازهای خود توجه کنید و برای انجام کارهایی که شما را خوشحال می کند وقت بگذارید.

هرگز برای اولویت های خود عذرخواهی نکنید

اجازه ندهید کسی در مورد شما احساس گناه کند زیرا به اولویت های خود اهمیت می دهید. همیشه به اولویت های خود توجه کنید. اگر این برای شما مهم است، دیگران به اولویت های شما احترام می گذارند.

پس از پایان یک رابطه مضر عذرخواهی نکنید

هرگز نباید به خاطر پایان دادن به رابطه با فردی که به شما صدمه زد عذرخواهی کنید. این یک گام بزرگ به جلو است برای درک اینکه روابط ناسالم می تواند شما را از دستیابی به پتانسیل کامل خود باز دارد. به خودت افتخار کن و این شجاعت را جشن بگیر.

هرگز به خاطر کاستی های خود عذرخواهی نکنید

شما با وجود معایبتان زیبا و منحصر به فرد هستید. این کاستی ها را بپذیرید. هرگز از کیفیتی که شما را در بین این اعداد منحصر به فرد می کند پشیمان نشوید.

هرگز برای حمایت از تصمیم خود عذرخواهی نکنید

هرگز بخاطر حفظ ارزش ها، اخلاقیات، اعتقادات مذهبی یا معنوی خود عذرخواهی نکنید. این ویژگی رهبران است که برای آنچه که فکر می کنند درست است عذرخواهی نکنند.

هرگز برای ندانستن جواب عذرخواهی نکنید

جستجوی مداوم برای شناخت و شناخت مغز ما را پویا و فعال نگه می دارد. وقتی با فرصتی برای یادگیری در هر سنی مواجه شدید هرگز پشیمان نشوید. گفتن «نمی دانم» نشانه قدرت و فروتنی است.

شما نباید به خاطر انتظارات زیادتان عذرخواهی کنید

به خاطر داشتن همان انتظاراتی که از خود دارید از دیگران عذرخواهی نکنید. داشتن توقعات بالا صرفاً این است که بخواهیم دیگران بهترین کار را انجام دهند.

هرگز بخاطر خرج کردن پول برای خود عذرخواهی نکنید

هرگز برای خرید چیزی با ارزش برای خود عذرخواهی نکنید. این نشانه عزت نفس است. افراد شاد و موفق به میل به احساس رضایت از زندگی علاقه مند هستند.

هرگز از کسی عذرخواهی نکنید

هر کس مسئول اعمال و اعمال خود است. شما مجبور نیستید برای کاری که شخص دیگری انجام داده است عذرخواهی کنید. حتی اگر اقدامات او از طریق همکاری، مشارکت یا رابطه شما را تحت تأثیر قرار دهد.

هرگز بابت دیر جواب دادن عذرخواهی نکنید

افراد موفق تقریباً همه این موقعیت ها را کنترل می کنند. با مهم ترین مسائل زندگی خود کنار بیایید و هرگز به خاطر دیر پاسخ دادن به ایمیل، پیام یا تماس تلفنی دیگران عذرخواهی نکنید.

برای گفتن حقیقت عذرخواهی نکن

افراد قدرتمند از گفتن حقیقت ابایی ندارند. به خاطر این قدرت و قدرت در دل خود شک نکنید. همانطور که به ما گفته اند و شنیده ایم: «حقیقت تلخ بهتر از دروغ شیرین است».

با خودتان صادق باشید و نگران نظر دیگران نباشید. عذرخواهی بیش از حد یا پشیمانی های بی مورد به مرور زمان عزت نفس را از بین می برد. وقتی واقعاً در اشتباه هستید از «متاسفم» استفاده کنید.

منبع: Lifehack

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا