عمومی

هرگونه تجمع انتخاباتی در فضای بسته ممنوع است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، محمود قاسم نژاد عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: شیوع ویروس کرونا و انتخابات در 19 ژوئن سال جاری برگزار شد. “طبق آخرین سفارش کار کردن گردهمایی های انتخاباتی در جریان مبارزات ارسال شده توسط وزارت کشور ممنوع است.

وی همچنین مکالمه و گفتگو در مکانهای بسته مانند مساجد ، سالنهای کنفرانس ، سالنها و سالنهای ورزشی را ممنوع کرده و مجالس و سخنرانی نامزدها مانند استادیوم های آزاد ، فضاهای باز در مدارس ، مراکز آموزش عالی و سایر مراکز را مطابق با سلامتی شما مختل نمی شود

رئیس ستاد انتخابات گیلان خاطرنشان کرد: فاصله فیزیکی دو نفر در این فضا باید 8 متر مربع باشد. حداکثر تعداد شرکت کنندگانی که می توانند در یک راهپیمایی انتخاباتی شرکت کنند حداکثر تا 30٪ فضای سخنرانی است.

وی افزود: استفاده از ماسک برای همه شرکت کنندگان در این جلسه اجباری و اجباری است. برگزارکنندگان این رویداد باید از این طرح پیروی کنند. طراحی شده این کار را نباید درب این مکان های تجمع قبل و بعد از مراسم انجام دهید ، زمان برگزاری مراسم تا 2 ساعت است.

قاسم نژاد تأکید کرد: اداره کل ورزش و جوانان و سایر م institutionsسسات با ظرفیت و پتانسیل فضاهای بیرونی موظفند امکانات را به طور مساوی در اختیار همه داوطلبان قرار دهند.

وی ادامه داد: اگر مجبور هستید جلسه ستاد را در فضای بسته برگزار کنید ، باید بر اساس رنگ شهر و تمام سفارشات باشد. کار کردن های فواصل بهداشتی و جسمی باید با نهایت دقت رعایت شود.

در این شرایط ، رئیس ستاد انتخاباتی گیلان برای 15 نفر برای شهرهای قرمز ، 20 نفر برای شهرهای نارنجی و 30 نفر برای شهرهای زرد که در جلسه ستاد کاندیداها شرکت می کنند ، اضافه شد.

وی برای استقبال از نامزد انتخابات ، بر ممنوعیت راه اندازی کارناوال تأکید کرد و گفت: “رادیو و تلویزیون اکنون برای تهیه بیشترین اخبار کاندیداها می توانند دو برابر دوره قبل محتوای تبلیغاتی تولید کنند.”

قاسم نژاد می گوید به دلیل شیوع ویروس کرونا و ضرورت محافظت از سلامتی مردم ، مکان های اخذ رای در مکان های پرجمعیت که توسط وزارت کشور تعیین شده افزایش یافته است.

وی درباره نقطه پیش بینی سفر برای بیماران قرنطینه ای گفت. ممکن است باید در فضای باز سرو شود. نرم افزار شعبه یاب همچنین توسط وزارت ارتباطات طراحی شده است که به رأی دهندگان اجازه می دهد هر زمان نقاط کمتری را تعیین کنند تا بتوانند برای رأی دادن به آن مکان ها بروند.

گیلان ، رئیس ستاد انتخاباتی ، گفت که زمان رأی گیری امسال از 7 صبح آغاز می شود و تا 2 بامداد ادامه دارد. این به دلیل شیوع ویروس کرونا متفاوت از دوره قبل است.

دکمه بازگشت به بالا