استان ها

هزینه کرد نیم همت اعتبار برای خرید تجهیزات بیمارستان ولیعصر اراک

گزارشگر یک/مرکزی رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: بالغ بر نیم همت تجهیزات این بیمارستان تهیه و در استان انبار شده است‌.

علیرضا امانی ۴ خرداد در صحن رسمی شورای شهر اراک اظهار کرد: یک پروژه ۵۵ هزار متری زمانی که پیمانکار عوض می‌کند انگار درگیر زلزله ۸ ریشتری شده است، با توجه به اعتقاد و انگیزه موجود، تکمیل پروژه ولیعصر آغاز شده و با تشکیل تیم قوی حقوقی و فنی، اکنون به سرانجام رسیده است.

وی با بیان اینکه بیمارستان ولیعصر یک مگا هاسپیتال است، افزود: بیمارستان قدیم ولیعصر به عنوان پشتیبان، بیمارستان جدید را حمایت می کند و اکنون در دو طبقه خدمات لازم در حال ارائه است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک تصریح کرد: کماکان ممکن است در این پروژه هنوز کارهای کوچک مانده باشد اما این کارهای باقی مانده مانع خدمت رسانی به مردم نمی‌شود.

امانی اضافه کرد: بالغ بر نیم همت تجهیزات این بیمارستان تهیه و در استان انبار شده است‌. در راستای تکمیل این پروژه، دستگاه‌های مختلف کمک و حمایت لازم را داشتند و کماکان این روند ادامه خواهد داشت تا مشکلات موجود از جمله جابجایی پمپ بنزین موجود در آن منطقه حل شود. در راستای این مهم شهردار و شورای شهر هم نظر مثبت دارند و قرار بر این است که بعد از توقف فعالیت، پمپ بنزین به پارکینگ تبدیل شود.

وی همچنین با اشاره به انتخابات گفت: در دوران کرونا روزانه بیش از ۸۰ هزار نفر مبتلا به بیماری کرونا می‌شدند که شهید جمهور در مدت کوتاهی آن را به صفر رساند و امیدواریم در انتخابات پیش رو نیز کسی انتخاب شود که ادامه دهنده راه شهید جمهور باشد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا