اجتماع

هشدار هواشناسی نسبت به آلودگی هوای تهران از چهارشنبه

سازمان هواشناسی تهران از روز چهارشنبه (۳ آذر) نسبت به تجمع آلاینده‌های هوا و آلودگی هوا هشدار داده است.

به گزارش گزارشگر یک هشدار سازمان هواشناسی تهران زردرنگ وی در خصوص پایداری جو و سکون نسبی جو گفت: از عصر چهارشنبه (23 دسامبر) تا شنبه (26 دسامبر) تجمع آلاینده های هوا به ویژه ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون پیش بینی می شود. شلوغ ترین و صنعتی ترین منطقه استان تهران.

در این شرایط، شاخص آلودگی هوا افزایش می‌یابد و کیفیت هوای جمعیت حساس به سطح ناسالم کاهش می‌یابد و در صورت عدم کنترل آلاینده‌های ثابت و متحرک ظرف چند ساعت، کاهش کیفیت هوای ناسالم در همه گروه‌ها به‌ویژه صنعتی و گروه‌ها پیش‌بینی می‌شود. یک منطقه شلوغ

سازمان هواشناسی تهران مدیریت بهینه مصرف سوخت و ساعات کار تجهیزات صنعتی، پرهیز از فعالیت در فضای باز برای افراد دارای سابقه بیماری قلبی و ریوی، محدود کردن سفرهای غیرضروری به مناطق پرتردد سالمندان و جوانان، محدود کردن فعالیت بدنی طولانی مدت و… را توصیه می‌کند. ورزش.

وزش باد نسبتاً شدید به مدت چند ساعت از بامداد سه شنبه (دوم آذر) تا بامداد چهارشنبه (12 آذر) با کیفیت نسبتاً مطلوب هوا به ویژه در نواحی جنوبی و غربی پیش بینی می شود.

هشدار به نقل از گزارشگر یک رنگ زرد این بدان معنی است که شرایط جوی که می تواند در سفر و فعالیت های روزانه اختلال ایجاد کند، ممکن است رخ دهد. این هشدار برای افزایش آگاهی صادر شده است تا بتوانیم برای یک پدیده جوی تا حدودی جدی تر از حد معمول آماده شویم. این در حالی است که مسئولان در جریان این هشدارها قرار گرفته و در صورت لزوم اقدامات لازم را انجام می دهند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا