بین الملل

هشدار پاپ در خصوص شیوع فردگرایی پس از پایان کرونا/کووید-19 در آمریکا 413 درصد افزایش یافت!

براساس گزارش گروه بین الملل آنا ، نیویورک تایمز ، تعداد کرونهای فلوریدا و کارولینای جنوبی برای سومین روز متوالی افزایش یافته است. این در حالی است که دیروز آمار جدیدی از تعداد افراد آلوده در میسوری و نوادا ثبت شده است.

تعداد کشته شدگان اخیر در اثر بیماری کرون در ایالات متحده به بیش از 233000 نفر رسیده است که از این تعداد 121.980 نفر فوت کرده اند.


بیشتر بخوانید:

سناتور جمهوریخواه آمریكا هشدار كورونا از وضعیت كوید 19 در پكن

علائم تاج کرونا / ایتالیایی قبل از وقوع 8 میلیون 700 میلیون نفر در سراسر جهان در چین در ایتالیا ظاهر می شود


مقامات بهداشتی فلوریدا ، توصیه های بهداشتی دیگری را صادر كرده اند كه به مردم نیاز دارد تا بیش از 50 نفر را جمع نكنند ، بلكه از ماسك با جمعیت كمتر از این تعداد استفاده كنند و فاصله اجتماعی را رعایت كنند.

به عنوان مثال ، 100 مشتری و کارمند در یک کلوپ شبانه در نزدیکی دانشگاه ایالتی لوئیزیانا با کرونا قرارداد بستند.

10 ایالت برتر برای مصدومان بیمار و تاج

در کارولینای جنوبی میزان نفوذ Qovid-19 از 21٪ به 30٪ از آوریل به 413٪ افزایش یافته است. مقامات دولتی هشدار دادند كه احتمالاً برخی از جوانان به این بیماری مبتلا می شوند و كسانی كه علائم جدی ندارند می توانند خانواده یا دوستان خود را آلوده كنند.

از سرگیری تدریجی مکانها و مشاغل در سراسر جهان

بازگشایی تدریجی اماکن و مشاغل این هفته در سراسر جهان ادامه دارد. در همین رابطه ، اسپانیا اضطراری را که حدود سه ماه پیش تحمیل شده بود ، لغو کرد. در همین حال ، از سرگیری فضاهای عمومی با افزایش تعداد مبتلایان به تاج و تجدید محدودیت ها همراه شد.

در فلسطین ، محمد آشتی ، وزیر بهداشت اعلام کرد که شهر الخلیل در سواحل غربی و شهرهای اطراف به دلیل گسترش سریع تاج ، بیش از پنج روز قرنطینه خواهد شد.

رئیس جمهور رجب طیب اردوغان از ترکیه آلوده به دوازدهمین کشور جهان ، ویروس کرونا ، اذعان کرد که تعداد افرادی که در Covid-19 زندگی می کنند ، دو هفته پس از از سرگیری تجارت و برداشته شدن محدودیت های سفر ، به طرز چشمگیری افزایش یافته است. تعداد موارد در سراسر کشور از کمتر از هزار نفر در روز به 1500 عدد افزایش یافته است.

از نظر تعداد مبتلایان به بیماری انسداد قلبی ، روزانه 54،771 نفر در برزیل ، دومین کشور بزرگ بعد از آمریکا آلوده شده اند. توپ سونارو جونیور رئیس جمهور بال سونارو خطرات ناشی از ویروس را نادیده گرفت ، اقدامات قرنطینه دولت را تضعیف کرد و از برزیلی ها خواست تا برای جلوگیری از فروپاشی اقتصادی به کار خود ادامه دهند.

در صربستان ، مردم پس از وقوع تاج در اولین انتخابات ملی اروپا امروز شرکت می کنند. در حالی که مخالفان اکثر انتخابات را رد کرده اند ، انتظار می رود مجلس نمایندگان در جنگ سیاسی پیروز شوند.

در آلمان بیش از 1،029 کارگر در یکی از بزرگترین کارخانه بسته بندی گوشت در نوردراین-وستفالن به Covid-19 آلوده شدند. این کارخانه به مدت 14 روز تعطیل شد و 6500 کارمند جدا شدند. مدارس این ایالت همچنین خانواده هایی بسته و ناراحت بودند که فرزندان خود را حدود سه ماه بعد به مدرسه فرستادند.

10 کشور آلوده در اروپا 19 کشور هستند

در ایتالیا ، پاپ فرانسیس بعد از برداشته شدن قرنطینه اولین سخنرانی خود را انجام داد. وی در یک سخنرانی در واتیکان ، از جمع پرسنل پزشکی منطقه لومباردی (یکی از مناطق آسیب دیده در کرونا) ، ماسک صورت و تلاش های روزمره برای مهار بیماری تشکر کرد. وی همچنین درباره فردگرایی پس از بحران تاج هشدار داد.

در استرالیا ، زیر نظر کرونا ، مقامات ویکتوریا از سرگیری محدودیت های ملاقات خبر داده اند. ایالت چهارشنبه اعلام کرد 21 نفر در هر ماه آلوده هستند و بیشترین تعداد را در هر ماه دارند.

در چین ، مقامات پزشکی به سرعت بیماران را ردیابی می کنند و موج دوم کرونا را کنترل می کنند. برخی محدودیت ها دوباره در پایتخت پکن اعمال شده است و 22 بیمار Qovid-19 شناسایی شده است.

سفارت ایالات متحده از شیوع بیماری در میان دیپلمات ها ، پیمانکاران و کارمندان محلی در افغانستان خبر داد ، کشوری که از گسترش سریع تاج رنج می برد. به گزارش آسوشیتدپرس ، 20 نفر که در سفارت آمریکا کار می کنند با کرونا قرارداد بستند.

در اسپانیا ، مسافران انگلیسی ، افرادی که در منطقه شینگن زندگی می کنند و تقریباً تمام کشورهای عضو اتحادیه اروپا می توانند بدون دوره قرنطینه وارد این کشور شوند.

در عربستان امروز محدودیت ها برداشته شد و تمام فعالیت های اقتصادی و تجاری از سر گرفت. روز شنبه حدود 4000 بیمار مبتلا به بیماری عروق کرونا در کشور ثبت شده اند. تظاهرات گسترده ، پروازهای بین المللی و گذرگاه های مرزی هنوز ممنوع است.

10 کشور برتر جهان با بیشترین تعداد بیماران و قربانیان کرون.

انتهای پیام / 4106 /

دکمه بازگشت به بالا