استان ها

همکاری علمی دانشگاه آزاد و سپاه در کنگره بین‌المللی آیت‌الله لاری

رئیس دانشگاه آزاد لارستان عنوان کرد؛

مهدی زارع از همکاری علمی دانشگاه آزاد اسلامی لارستان با سپاه پاسداران در برگزاری کنگره بین‌المللی آیت‌الله سید عبدالحسین لاری خبر داد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا از لارستان، مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه لارستان با حضور در دانشگاه آزاد اسلامی با رئیس این واحد دانشگاهی دیدار و گفت‌وگو کرد.

مهدی زارع رئیس دانشگاه آزاد لارستان در این دیدار با تشکر از حضور حجت الاسلام محمد دهقانی در دانشگاه و سپاس از فعالیت‌های موثر حوزه نهاد نمایندگی ولی فقیه سپاه پاسداران گفت: توجه به ارتباط و تعامل دانشگاه آزاد اسلامی با ارگان انقلابی سپاه پاسداران امری مبارک و جهت تقویت هر دو نهاد بسیار مهم و ضروری است.

زارع با اشاره به این ارتباط و تعامل سازنده ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی لارستان سالانه پذیرای بسیاری از نیرو‌های توانمند نظامی و انتظامی در مقاطع مختلف تحصیلی بوده که این دانشگاه را به عنوان محل تحصیل خود انتخاب می‌کنند؛ به گونه‌ای که جمع کثیری از نیرو‌های انقلابی و نظامی در رده‌های مختلف استانی و کشوری از فارغ التحصیلان این واحد دانشگاهی هستند.

وی با اشاره به گذرابودن مناصب و موقتی بودن فرصت‌های دنیوی گفت: اگر ما از این فرصت‌های دنیوی برای خدمت به خلق خدا و مردم استفاده نکنیم دچار خسران و تباهی آشکار خواهیم شد.

حجت الاسلام محمد دهقانی هم در این دیدار با تشکر از فعالیت‌های فرهنگی و انقلابی دانشگاه آزاد اسلامی لارستان با دعوت از این دانشگاه به منظور مشارکت در هرچه باشکوه‌تر برگزار کردن کنگره بین المللی آیت الله العظمی سید عبدالحسین لاری گفت: با تاکیدات رهبر فرزانه انقلاب به منظور پاسداشت این شخصیت عالی قدر و در آستانه یکصدمین سالگرد ارتحال آن فقیه و مجاهد نستوه، نیازمند تعامل اندیشمندان، نخبگان و دانشگاهیان با مجموعه سپاه و ارگان‌های تاثیر گذار شهرستان به منظور برگزاری این برنامه وزین به منظور تکریم از این مجاهد بزرگوار هستیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی لارستان نیز با استقبال از این پیشنهاد اظهار کرد: نقش این فقیه بزرگوار و به تعبیر رهبر معظم انقلاب «روحانی بی نظیر» و مبارز ضد استعماری، باید برای همه اقشار، علی الخصوص دانشجویان و نسل پرسشگر کنونی به خوبی تعریف و تبیین شود.

دکمه بازگشت به بالا