عمومی

هیچ کس علاقه ای به سیاسی کردن کرونا ندارد



با این حال ، ما شاهد برخی از اعضای منتخب و مخالفان مجلس یازدهم هستیم که نه تنها فعالیتهای انتخاباتی را حفظ می کنند ، بلکه دستان خود را از دور آتش می بینند ، و همچنین از ناآگاهی آنها از توانایی های کشور و این سه نیرو. وجود دارد.

دولت و سایر نیروها به تنهایی نمی توانند با کورونا مبارزه کنند. کشور به منابع مالی احتیاج دارد. سیاستمداران باید بدانند که وقتی چیزی غیر عادی پیش آمد ، باید درباره موضع خود تجدید نظر کنند. در حال حاضر ، دولت برای مبارزه با کرونا و ذخایر صندوق محدود ، پول را از صندوق ارزی کشور خارج کرده است.

از طرف دیگر ستاد ملی مبارزه با فساد از مسئولان و کارشناسان تشکیل شده و این همایش بر اساس دانش جمعی و مبنای علمی برگزار می شود. بنابراین ، تصمیمات این ستاد نباید سیاسی شود و طبق مصوبات آن عمل شود.

در این شرایط ما به حمایت و همدلی همه اعضای جامعه احتیاج داریم. با ماندن در خانه ، مردم تمام تلاش خود را برای شکستن زنجیره تاج انجام می دهند و من به احزاب سیاسی توصیه می کنم که از عقاید و شعارهای آرمانگرایانه خودداری کنند تا به نوبت تاریخی کورونا برسند.

* عضو حزب اتحاد اسلامی

27215


همه محتوای سایت توسط استخراج اخبار روز، اقدام به انتشار خبر می نماید، در نتیجه مسوولیت کلیه محتوای این سایت بر عهده منابع خبری بوده و سامانه آنلاین گزارشگر یک هیچ مسوولیتی در قبال تمامی محتوای منتشر شده در سایت نخواهد داشت.

دکمه بازگشت به بالا