عمومی

واحدهای صنفی می توانند تا نیمه شب پنجشنبه ثبت نام کنند

محسن فرهادی در برنامه تیتر امشب در گزارشگر یک که به 1.3 میلیون ثبت نام اتحادیه و صنعت بر روی سیستم اشاره کرده است ، گفت:

معاون مدیرکل صنعت محیط زیست و بهداشت وزارت بهداشت گفت: بیشتر واحدهای صنفی در تهران ، اصفهان و کورا سان لجبی به شرح زیر ثبت شده اند.

فرهادی گفت: بیشتر واحدهای صنعتی کوچک ، مراکز ، دفاتر و بانکها ، کلاسهای تهیه و توزیع مواد غذایی ثبت شده است.

“پمپ بنزین یکی از مراکزی است که می تواند بیماری را گسترش دهد.” پیش نیازهای فعالیت های صنفی طبق مقررات اداره می شود ، زیرا باید دارای کد بهداشتی و مجوز باشند.

فرهادی با بیان اینکه کارفرما مسئولیتی در قبال بیماریهای کارمندان در کرونا ندارد ، گفت: اطلاعات درخواست شده در سایت همه برای سلامتی و سلامتی است و برای جلوگیری از علائم باید ایمنی خود را در محیط کار بررسی کنند.

معاون وزیر بهداشت گفت: “دلیل ممنوعیت فعالیت رستورانها ، سالنها ، راهروها ، کلوپهای ورزشی و مراکز تفریحی باید بتواند چرخه انتقال بیماری را به دلیل تجمع مردم و پتانسیل شیوع بیماری به هم بزند.” بهداشت رعایت نمی شود ، الزامات خیابانی برآورده نمی شود و ممکن است افرادی که تحت مجوز فعالیت می کنند مجدداً بازگشایی شوند.

وی گفت: “ما از مردم می خواهیم كه برای رفتن به خانه به محل كار یا تهیه ملزومات لازم بپردازند و از همه دستورالعملهای بهداشتی ، به ویژه كارتهای بانكی ، برای هر خرید پیروی كنند.”

نوده فراهانی ، رئیس انجمن صنفی ، در تهیه ماسک ، مواد شوینده و ضد عفونی کننده مشکلی ندارد ، اما در تهیه دستکش مشکل دارد و برای تهیه دستکش هم نوشته است.

Qanadan ، مدیرعامل راننده تاکسی گفت: “تهیه ، تهیه و توزیع اقلام بهداشتی برای همه تاکسی ها بسیار دشوار است و ما به رانندگان دارای بیماری زمینه ای اولویت داده ایم.

“ما 10،000 دستکش ، 10،000 ماسک و 3000 لیتر مواد شوینده دریافت کردیم و توزیع آنها را آغاز کردیم.”

مدیرعامل مترو تهران ، فرنوش نوبخت همچنین گفت: “ما طرح مصوب را کاملاً اجرا کرده ایم ، آن را در ایستگاه ها و قطارها مشخص کرده ایم و حداکثر توان را در خطوط 1 ، 2 و 4 استفاده کرده ایم.” گفت

وی با اشاره به لزوم رعایت و همکاری مردم ، اظهار داشت: شهروندان باید خود را با پله برقی رعایت کنند اما با افزایش تعداد مسافران ، تأثیر این طرح کاهش می یابد و رعایت الزامات دشوار خواهد بود.

محمود طارفه از شرکت اتوبوسرانی تهران با بیان اینکه داوطلبانه یک محافظ پلاستیکی تشکیل داده است ، افزود: این اتوبوس با سرعت بالا محافظت شده و صندلی ها مشخص شده اند.

دکمه بازگشت به بالا