ورزشی

واکنش تند کمیته ملی المپیک به اظهارات رئیس پیشین فدراسیون فوتبال – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، اظهارنظرهای تند محمد دادکان درباره فوتبال و احتمال تعلیق ورزش ایران با واکنش شدید کمیته ملی المپیک روبرو شد.

این کمیته بیانیه زیر را صادر کرد.

وی ادامه داد: رئیس جمهور پیشین فدراسیون فوتبال که نقش مهمی در تعلیق فدراسیون فوتبال ایفا کرده است ، اخیراً نظرات مختلفی را در این زمینه و موضوعات مرتبط ارائه داده است و قطعاً مسئولان پاسخ خواهند داد.

اخیراً ، وی موضوع افکار عمومی را نادرست ، تقلبی و بحث برانگیز مطرح کرد که کمیته بین المللی المپیک (IOC) نامه ای به کمیته المپیک ایران ارسال کرد تا از ورزش ایران جلوگیری کند. .

همه می دانند که سیاست کمیته المپیک ایران در مورد انتقاد ، نظرات و کارشناسان و حتی دیدگاه های شخصی در مورد جامعه ورزشی و جانبازان مبتنی بر احترام و سکوت است. این آژانس ورزشی همچنان روابط نزدیکی با بزرگان ، جانبازان و قهرمانان زامین ورزش ایران دارد و همچنان به ارائه نظرات در مورد سیاست ها و برنامه ها ادامه می دهد.

وی در چند سال گذشته موضوعات مشابهی را مطرح کرده است ، اما ارزش پاسخ دادن ندارد ، از جمله این ادعا که نام وی یک انتخاب جدی از طرف اداره ورزش بود. این یک ادعای کاملاً اشتباه بود زیرا یکی از 43 گزینه بود. او آخرین شخصی بود که در لیست پست رقبا قرار داشت و مصاحبه را نمی توان مبنای این ادعا دانست.

اما متأسفانه ادعاهای این پیشکسوت بدون اطلاع و تحقیق ، تحقیق ، پیگیری و سؤال از مراجع ذیربط موجب نگرانی و سردرگمی عمومی در جامعه ، بویژه ورزشکاران شده است و از کمیسیون خواسته است که نسبت به روشنگری مناسب پاسخ دهد. وجود دارد.

کمیته ملی المپیک به صراحت اظهار داشته است که هیچ نامه یا پیام کتبی یا شفاهی درباره تعلیق ورزش ایران از کمیته بین المللی المپیک دریافت نکرده است و اساساً هیچ دلیلی برای این کار وجود ندارد. این یک نوع بازی در سرزمین های بیگانه است.

کمیته المپیک ایران به طور مرتب با IOC در تماس است و آخرین چالش آن با انجمن بین المللی ورزش مربوط به سال گذشته با فدراسیون جهانی جودو بود و خوشبختانه بزودی به دنبال شکایت درباره ائتلاف ایران شنیده می شود. تمرین ادامه خواهد یافت.

دادکان جانباز ورزشی است که سالها دور از ورزش ، منهای فوتبال و اخبار ورزشی ، داخلی و بین المللی است و با مطرح کردن موضوعات بی فایده ، توهم ، دروغ ، دروغ ، بحث برانگیز و نادرست باعث ایجاد افکار عمومی می شود. انتظار نمی رود.

کمیته ملی المپیک از یک جانباز ارزشمند فوتبال می خواهد تا مدارک و اسناد مربوط به ادعاهای وی مبنی بر توقف ورزش ایران را در مدت یک هفته منتشر کند. در غیر این صورت ، کمیسیون حق دارد در آستانه المپیک فضای آرام برای ورزش های ملی ایجاد کند. مسائل را از طریق مراجع قضایی و حقوقی پیگیری کنید.

از این گذشته ، متأسفانه دادکان ضمن احترام به پیشینه و خدمات خود به فوتبال و ورزش در این کشور غیرقابل مقاومت ، به دنبال جلب افکار عمومی به ادبیات عاطفی و جعلی است.

پیش بینی می شود که جانباز اظهارات خود را صادقانه و با ارائه اسناد و مدارکی برای بهبود سلامت ورزش ایران انجام دهد. “مناسب است که آنها شخصیت اخلاقی و قهرمانانه صدها جانباز بزرگ فوتبال و ورزش ایران را در صدر اقدامات و ادبیات خود قرار دهند.”

دکمه بازگشت به بالا