اجتماع

واکنش شرکت کنترل ترافیک تهران به حواشی سرقت اطلاعات از دوربین‌های شهری پایتخت

پوریا علی‌مردانی در حاشیه بازدید جمعی از خبرنگاران و رسانه‌های اهالی از مجموعه‌های کنترل ترافیک شهر تهران ضمن بررسی فعالیت‌های دوربین‌های سطح شهر تهران گفت: تمام دوربین‌ها به صورت زنده معابر و خیابان‌ها و بزرگراه‌ها را به صورت کامل پوشش می‌دهند.

وی با اشاره به استقرار 1000 دوربین در سطح شهر تهران، افزود: شاید بتوان از این دوربین‌ها به دوربین‌های فنی فنی برخوردار باشد، اما اکثر آنها در سطح شهر تهران فعال هستند و تصاویر به صورت لایو و زنده پوشش داده می‌شوند.

شرکت مشترک کنترل ترافیک تهران با اشاره به این که این شرکت در بررسی وضعیت ترافیک و اختلالات آن را مورد بررسی قرار می دهد، ادامه داد: در برخی اخبار اعلام شد که اطلاعات و تصاویر حذف و پاک شده است که این موضوع تکذیب می شود.

وی از پوشش بانک بانک ملی شعبه دانشگاه توسط دوربین های شرکت کنترل ترافیک تهران خبر داد و گفت: هر چند این تصاویر از پشت شاخه های درخت ضبط شده است اما در اختیار مراجع و مسئولین ذیربط گرفته شده است و تصاویر اشاره شده در ساعت ۱۲:۱۰ است. دقیقه بامداد جمعه ضبط شده است.

عای ض ر ه س ی ی ی ی ی ی ی ه ه ه ه ه کی کی کی اکی: ه هیچ عان ر ای د زه ص ص ای ا اس. ه اطاع ای و گذش یز ج ج ج ش ر فیکافیک هان ج ا ات ز از ت ت ا ا ه فان و … اشاه.

۲۳۳۲۳۳

دکمه بازگشت به بالا