اقتصادی

واکنش پرس تی وی به توقیف دامنه وب‌سایت شبکه توسط آمریکا

پس از تعطیلی دامنه جامع شبکه خبری انگلیسی انگلیس Press TV توسط دولت ایالات متحده ، این شبکه اعلام کرد که به فعالیت خود در حوزه IR ایران ادامه خواهد داد.

به گزارش گزارشگر یک ، عصر یکم جولای ، دفتر تحقیقات فدرال (FBI) در اقدامی غیرمنتظره دسترسی به وب سایت Press TV را از طریق دامنه .com مسدود کرد.

پرس تی وی گزارش داد که به عنوان همکاری از ساعت اول عصر سه شنبه ، پرس تی وی گزارش داد که “همان تصویر در خروجی چندین وب سایت تلویزیونی ایرانی ، منطقه ای ، خبرگزاری ها و منابع خبری ظاهر شده و دامنه وب سایت مسدود شده است”. . ، العالم ، پرس تی وی و المسیره توسط پلیس فدرال ایالات متحده گزارش شد.
تصاویر منتشر شده در وب سایت برای اعلام محاصره رسانه ها به استناد قوانینی است که به دولت ایالات متحده اجازه می دهد “از دارایی های اشخاص حقوقی که در قاچاق فناوری ، مواد هسته ای ، سلاح ، مواد شیمیایی ، بیولوژیکی و تشعشعات دخیل هستند استفاده کند.” تولید ، واردات ، فروش یا توزیع.

با این حال ، FBI می گوید ، “F. حفظ می کند.”

یک ساعت بعد ، گزارشگر برجسته آمریکایی ، لارا روزن در توییتی نوشت که ند پرایس سخنگوی وزارت امور خارجه در مورد مسدود کردن وب سایت پرس تی وی واشنگتن حرفی برای گفتن ندارد. وی گفت: “اما وی فكر كرد وزارت دادگستری به زودی اطلاعات را ارائه خواهد كرد.”

بر اساس گزارش Press TV ، یک تحقیق کامل توسط تیم فناوری شبکه ، موضوع ممنوعیت را تأیید کرده و دامنه .com سایت را غیر قابل استفاده کرده است.

در ادامه تأکید شده است که فعالیت وب سایت این شبکه در صفحه ها از طریق دامنه های ایرانی و آدرس های پیشین ایران در آینده ادامه خواهد یافت. ir توسط کاربر قابل استفاده است.

این اولین بار نیست که ایالات متحده تحت فشارهای مختلف مطبوعات تلویزیونی را به عنوان یک تروریسم رسانه ای هدف قرار می دهد. علاوه بر قطع ارتباط ماهواره ، حساب های موجود در این شبکه چندین بار در سیستم عامل های مختلف اجتماعی مسدود شده است که به ناچار فعالیت هایی را در پربازدیدترین شبکه های اجتماعی آغاز کرده و با مخاطبان ارتباط برقرار می کند. در اقدامی اخیر علیه Press TV ، Google حساب YouTube شبکه را برای همیشه مسدود کرد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا