فرهنگی

وحدت در جهان اسلام مهم‌ترین شاخص مورد توجه سردار دل‌ها بود

گزارشگر یک / لرستان رئیس دفتر رهبری دانشگاه لرستان گفت: “وحدت جهان اسلام مهمترین شاخصی بود که سردار دلها در نظر گرفت.”

حجت الاسلام حبیب حاتمی کن کبود در نشست شورای فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان گفت که مهمترین شاخصه شخصیتی سردار رشید در جهان اسلام حفظ وحدت در جهان اسلام است. آنها تکپیری ها را در منطقه شکست دادند که این یک اقدام و دستاورد بسیار مهم برای امنیت ایران اسلامی و امنیت منطقه بود.

وی افزود: موقعیت سردار شهید سلیمانی مانند مالک اشتر زمانه است و او الگوی جامعی برای همه ما است.

مدیر ارشد اجرایی دانشگاه لارستان گفت: “از هر لحاظ باید شخصیت شهید سلیمانی به طور مداوم تبیین شود و برنامه بزرگداشت سالگرد این شهید بزرگوار با حداکثر رویکرد هماهنگی و سازگاری انجام شود.”

در این جلسه معاون امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان گفت: اقدامات سردار شهید سلیمانی برجسته بود. زیرا او جهان اسلام را از حملات تروریسم تکفیری و داعش نجات داد و تمام جهان بشریت مدیون این فرمانده شهید هستند.

حجت الاسلام حسین فلاحی اصل افزود: گروه تروریستی و غیرانسانی داعش استکبار جهانی دارد و سخت کوشی و شهامت سردار شهید سلیمانی و متحدانش منجر به شکست این گروه تک پیری و تروریستی شد.

او گفت: شخصیت سردار شهید سلیمانی برای همه گروهها جذاب است و الگوی همه ماست. سایر جنبه های شخصیتی وی باید بیش از گذشته برای نسل های جوان و دانشجویان معرفی و توضیح داده شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا