اقتصادی

وزارت صمت موردهجمه رانت خواران و مفسدان قرار گرفته است

گزارشگر یک / کرمان وزیر صنعت ، معدن و تجارت گفت: “وزارت صمت یک وزارت خط مقدم است که مورد حمله همه رانت خواران ، مفسدان و افراد خاص خور قرار گرفته است.”

“علیرضا رزم حسینی” عصر روز هفتم ژانویه در یک جلسه مشترک برای رفع موانع تولید در جلسه مشترک با شورای معدن استان کرمان در بزرگداشت شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: شهید سلیمانی مدرسه را شروع کرده و مقام معظم رهبری است سزاوار بهترین تعارفات از این سرباز مشهور زادگاه خود داشت.

وی همچنین با گرامیداشت یادبود آیت الله جعفری ، نماینده پیشین رهبر معظم دولت کرمان ، “وی از 40 سال گذشته خدمات شریف در این ایالت انجام داده و در سرزمین مقدس فعالیت های مهمی را برای بسیج مردم برای دفاع از کشور انجام داده است” او اضافه کرد.

رزم حسینی خاطرنشان کرد که اداره سکوت یک وزارتخانه خط مقدم است که توسط کسانی که به دنبال اجاره ، فساد و غذای مخصوص هستند مورد حمله قرار گرفته است. .

وزیر صنعت ، معدن و تجارت با اشاره به اینکه این وزارتخانه در چارچوب جنگ اقتصادی مورد حمله چینی های شیطانی نیز قرار دارد ، اظهار داشت: “اگر ثروت خاموش بخواهد صادقانه با مردم ارتباط برقرار کند ، لازم است که یک سبک مدیریت جدید را بدون در نظر گرفتن دنبال کنید. این نه تنها توسط دولت و رئیس جمهور ، بلکه توسط دولت نیز پشتیبانی می شود و دولت باید با کمک ثروت خاموش برای معیشت مردم ، تولید داخلی و تجارت خارجی تلاش کند.

وی گفت: در زمینه تجارت خارجی کلیه بخشنامه ها و قوانین توسط بانک مرکزی و همکاری مرکزی این وزارتخانه صادر می شود و طی یک ماه و نیم گذشته اقدامات خوبی در بحث تعهدات ارزی صادرکنندگان و واردات کالاهای اساسی و مواد اولیه مورد نیاز کارخانه ها انجام داده است. 5 میلیارد دلار در سیستم ثبت شده است.

رزم حسینی گفت: “ما هر روز در تلاش هستیم تا موانع موجود در این زمینه را برطرف کنیم و قطعاً با همکاری رئیس کل بانک مرکزی برای افزایش صادرات و افزایش نرخ ارز کار خوبی انجام خواهیم داد.”

وی همچنین مشاهده کرد که بالغ بر 10 هزار واحد از 52000 واحد صنعتی در سراسر کشور راکد یا خاموش شده اند و او می خواست 1500 واحد را تا پایان سال فعال کند.

وزیر سمت گفت: “اگر شما یک گروه و سیاستمدار هستید که امروز می خواهید کار کنید ، سیاسی ترین کار فعالیت اقتصادی و معیشت مردم است.” چه سیاستی بهتر از نرم کردن قلب مردم برای انقلاب و رژیم است؟ ما باید از طریق کار و اقتصاد قلب مردم را بدست آوریم.

وی اظهار داشت: ستاد پیشبرد و رفع موانع تولید از اختیارات خوبی برخوردار است و 520 میلیارد تومان نیز در اردوگاه های پرش تولید برای تکمیل واحدهای نیمه فعال تصویب و به استان ابلاغ شده است و واحدهای متراکم و غیرفعال از این امکانات استفاده خواهند کرد. این یک فرصت عالی برای انجام آن است.

رزم حسینی گفت: مسئولان اداری باید به همه و همه در محل خود كمك كنند و از گیر كردن دیوان سالار جلوگیری كنند ، آنها تا زمانی كه این كار را بكنند این كار را انجام می دهند.

وی افزود: “بوروکراسی مزمن و بیمار ، بوروکراسی ما را روز به روز افزایش داده و مردم را کوچکتر کرده است. اگر فرصت داشت ، با کمترین قدرت و بیشترین کارایی ، وزارتخانه ای در این دولت ایجاد می کرد.” در عین حال ، همه اصلاحات هزینه دارد و باید توسط یک نفر فدا شود ، و این امکان پذیر است.

با اشاره به اینکه وزیر صنعت و تجارت اساسنامه آزار دهنده ای را ذکر کرده است ، “مطمئناً فعالیت معادن راکد اعتراض خواهد داشت ، اما از آنجا که افراد پروانه خود را سالها فروخته اند و پروانه خود را به 10 واسطه فروخته اند ، 3 مورد داریم ماهها به تو فرصت دادم. ” داده شد که این منطقه باید برای حراج ساخته شود ، این می تواند توسط شورای معدن محلی اداره شود و با همکاری مقام نظارت به افراد تحویل داده شود.

وی گفت: “از کل جغرافیای ایران ، فقط 3٪ از اراضی معدنکاری ما توسط منابع طبیعی ، محیط زیست و انرژی هسته ای اشغال شده است و البته فقط 10٪ از اکتشافات اکتشاف شده است.”

رزم حسینی در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: ما قانون را برای توسعه کشور خم می کنیم ، اما قانون را نقض نمی کنیم و مسئولان در استان کرمان می توانند استان کرمان را با وحدت و توانایی محلی بسازند.

صمت با اشاره به اینکه جزئیاتی وجود دارد که احتمال تولید داخلی را بسیار افزایش می دهد ، گفت: “ما در صنعت خودرو شروع به کار کردیم. اگرچه مافیای بزرگ است و روزنامه ها و خبرنگاران وجود دارد ، اما ما تولید داخلی را دنبال می کنیم.”

وی در مورد لزوم برداشتن امضای طلا گفت: “ما از دستورالعمل پیروی خواهیم کرد و چندین منطقه تظاهرات را اعلام خواهیم کرد ، ما باید منابع قانونی را فراهم کنیم و استان ها را قادر به تنفس کنیم و خود تصمیم بگیریم.”

رزم حسینی با اشاره به ارقام مالی واحدهای تولیدی برای سال های 1997 و 1998 ، گفت: 30٪ از تسهیلات پرداخت شده حقوق صاحبان سهام شرکتهای کوچک و متوسط ​​و مشاغل کوچک است و 75٪ اشتغال در این بخش است که 90٪ از 977 میلیارد است. تسهیلاتی به 10٪ از افراد اعطا می شود که توزیع ناعادلانه ثروت ، بیگانگی و بیماری اقتصادی است.

“ما در تلاشیم تا با ارائه سازوكارهایی در بخشهای صنعتی ، معدنی و بازرگانی كه توسط وزارتخانه ها ، شركتهای توسعه و بخش خصوصی تأمین می شود ، از مشاغل كوچك و متوسط ​​حمایت كنیم. این یك ایده موفق و خوب است و مورد استقبال همه قرار خواهد گرفت. ” این بود که منابع مدیریتی در اختیار مردم قرار گیرد.

وزیر بازرگانی ، صنعت و انرژی با اشاره به درخواستی که در جلسه امروز مطرح شد ، گفت: “راه آهن گیلفت باید به شبکه ملی متصل شود که در دولت یازدهم کار آن آغاز شده است و ما آماده کمک و پیشرفت شرکت های توسعه دهنده دولت هستیم. بیایید در این امر شرکت کنیم. شما باید آن را دنبال کنید.

وی افزود: “ما انتقال انتقال آب دوم را در خلیج فارس در فجر 10 سال با حضور رئیس جمهور آغاز خواهیم کرد و کار در چابهار برای انتقال آب از دریای عمان آغاز شده است ، کار در حال انجام است و امیدواریم که اجرای این پروژه به زودی آغاز شود. آی تی.

سرانجام ، رزم حسینی با اشاره به اینکه می توان اقتصاد را دموکراتیک کرد ، گفت: “الگوی اقتصاد مقاومتی قلعه گنج در سراسر استان خراسان در حال اجرا است.”

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا