بین الملل

وزیر دفاع و رئیس ستاد کل نیروهای مسلح یمن: لحظه سرنوشت‌ساز در جنگ نزدیک است

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری آنلاین گزارشگر یک ، وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن گفت لحظه سرنوشت ساز پیروزی بر ائتلاف سعودی-امارات و مزدوران آن در راه است.

محمد ناصر العاطفی کارگردان ، امروز “محمد عبدالکریم الغماریوی در بیانیه مشترکی به امارات و امارات متحده عربی نسبت به اشغال آنها در استان یمن هشدار داد.

آندو ریاض و ابوظبی از طریق هماهنگی و همکاری رژیم اشغالگر قدسسُقُطریگرفتن


وزیر دفاع و رئیس ستاد یمن ، جلسه رئیس شورای عالی یمن (چین)

وزیر دفاع و رئیس ستاد نیروهای مسلح یمن گفت که آنها به عربستان سعودی و امارات می رسند زیرا نیروهای دولت ملی نجات یمن قبلاً پایتخت ها و تأسیسات مهم در عمق خاک خود را هدف قرار داده بودند.

در این بیانیه آمده است: “وزارت دفاع یمن هرگز اجازه نخواهد داد این ائتلاف و شرکت های وابسته آن یک اینچ از خاک ملی را اشغال کنند.”

فرماندهان عالی رتبه دولت نجات دولت یمن اقدامات امارات و بحرین را برای توافق با رژیم صهیونیستی برای عادی سازی روابط محكوم كردند و به مناسبت انقلاب 26 سپتامبر پیام تبریک به عبدالملك بدر فرستادند. الدین الحوثی ، رهبر آنسا لولا آنها یمن داشتند. “هر کسی که به امور این ملت بزرگ علاقه مند باشد را “اگر او آن را نداشته باشد و به آن اولویت ندهد ، شایسته تعلق به این کشور نیست.”

پیام به شرح زیر است: “رفتار سبقت آمیز و مانعی که امروزه از سوی برخی اعراب برای عادی سازی با اشغالگران اورشلیم مشاهده می کنیم ، این واقعیت است که این رژیم های مزدور قبلاً در پشت خود پنهان بوده اند و مدتهاست که زیر میز برای خدمت به رژیم صهیونیستی کار می کنند.” .

وزیر دفاع و رئیس ستاد یمن از سازش بین بحرین و امارات با رژیم تل آویو تعجب نکردند. تاریخچه “این دو رژیم” می گوید که تحت نظارت آن ، پر از روابط ، تجارت و خنجرهایی بود که به اسلام و امت عرب پشت می کردند. آمریکایی ها و تئونیست ها.

این دو پیش بینی کردند که در آینده جهان اسلام و عرب احتمالاً چهار برابر بدتر و وحشتناک تر به نظر می رسند ، و این همچنان “پادشاهی آل سو” در کاروان سازشگران است که با ترس و “شرم” به دنبال عادی سازی هستند. پیوست هنوز منتشر نشده است

طبق وب سایت «اخبارفرماندهان عالی رتبه یمنی در پایان تأکید کردند که در حال نزدیک شدن لحظه تعیین “نبردهای مطلوب و پیروزی های بزرگ” آنها علیه ائتلاف متجاوز یمن و مزدورانشان است.

نهایت پیام /


دکمه بازگشت به بالا