اقتصادی

وضعیت برق تا نیمه شب پایدار می‌شود

گزارشگر یک / پاس معاون بهره برداری و اعزام شرکت توزیع نیروی برق شیراز عصر جمعه گفت: وزش شدید باد به طور مستقیم و غیرمستقیم باعث قطع برق در سطح شهر شد و تأکید کرد که وضعیت شبکه تا نیمه شب تثبیت خواهد شد.

محمدرضا منصوری صبا در گفت وگو با گزارشگر یک ، گفت: “طبق هشدارهای قبلی هواشناسی ، تیم های حادثه و عملیات این شرکت در حالت آماده باش بودند ، اما به دلیل عوامل غیرمستقیم ، شاهد شیوع گسترده در شیراز و صدرا بوده ایم.”

وی گفت: بیش از 560 خط در شهرهایی مانند شیراز ، صدرا ، مرودشت ، کوار و زرقان با مشکلات آشکاری روبرو هستند. تیم عملیاتی به موقع وجود داشت و طبق ترتیب قبلی ، چندین ساعت مشکل در این خط به 14 مورد رسید.

منصوری صبا اظهار داشت: وزش باد شدید ناشی از شکستگی درختان ، تابلوهای تبلیغاتی ، ریزش داربست و … باعث ایجاد اختلال و قطعی برق در بیشتر مناطق شده است ، وزش باد مستقیماً شبکه را تحت تأثیر قرار داده و قطع برق به ندرت اتفاق می افتد.

معاون مدیرعامل شرکت توزیع شیراز گفت: در حال حاضر بیش از 100 تیم عملیاتی و رویدادی در مرکز آماده باش شیراز هستند که باعث افزایش مشترکان می شود.

منصوری صبا تأکید کرد: اجرای همزمان عملیات شرکت توزیع برای افزایش قابلیت اطمینان شبکه و رفع نقص و همچنین برنامه عملیاتی عملیات زیرزمینی Dist در سراسر کشور ، به پایداری شبکه در صورت بروز مشکلات طبیعی کمک می کند. و بحران ها قطع و قطع شبکه بر روند خدمات و حل و فصل تأثیر گذاشته است.

معاون شرکت توزیع نیروی برق شیراز با تأکید بر اینکه در حال حاضر 24 تیم کاری و حداقل دو تیم از هر تیم کاری فعال در این زمینه حضور دارند ، اظهار امیدواری کرد که مشکل در اسرع وقت برطرف شود.

به گزارش گزارشگر یک ، عصر جمعه 22 اسفند شیراز دچار وزش باد شدید همراه با باران و گرد و غبار شد که منجر به قطع برق ، قطع شدن خطوط تلفن ، اینترنت ، تردد وسایل نقلیه و سایر مشکلات شد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا