عمومی

وضعیت قرمز ابتلا به کرونا در گناوه/ این روند نگران‌کننده است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

گروه استانی خبرگزاری آنلاین از عصمت اسماعیلی؛ امروزه وضعیت نمودارهای بیماریهای قلبی عروقی در Bouchers و Genovese رو به افزایش است و هر روز تعداد مبتلایان به ویروس در حال افزایش است.

افزایش سریع نمودار ویروس تاج احتمالاً منجر به ویروس مهلک خواهد شد که در این صورت تقویت کنترل مقامات و رعایت دستور بهداشت مردم از هر زمان دیگری اهمیت بیشتری دارد و نباید به آسانی از آن استفاده کرد. به نظر می رسید اوضاع را بدتر می کند.

در دوره ای که تعداد مبتلایان به تاج در شهر گناوه و بوشهر بسیار کمتر از شرایط فعلی بود ، شرایط بسیار سختی برای عبور و رعایت نکات بهداشتی اتخاذ شد و مردم نکات بهداشتی را با حساسیت و دقت بیشتری رعایت می کردند. این روزها در اوج این ویروس شاهد غفلت های زیادی هستیم.

تعداد بیماران در شهر گناوه در اسفند ، فروردین و اردیبهشت سال گذشته کمتر بود ، اما در ماه ژوئن افزایش یافته و تاکنون به 117 مورد مثبت رسیده است.

براساس اعلام دانشکده پزشکی بوچر ، تعداد مبتلایان به تاج در منطقه بوچر تا سوم ژوئن به یک هزار و 383 نفر رسیده است که این افزایش 123 نفر است.

579 شهرستان بوشکر ، 310 دشتستان و 117 گناوه دارای سه مورد ویروس کرونا برتر در استان هستند.

سخنگوی وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی امروز اعلام كرد كه ایالت بوچر یكی از كشورهایی است كه در حال آماده باش است. سخنگوی وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی امروز اعلام کرد که ایالت بوچر یکی از حالات هشدار دهنده است.

کیانوش جهانپور اظهار داشت: با وجود کاهش نسبی بستری در بیمارستان ، وضعیت خوزستان هنوز قرمز است ، هرمزگان ، آذربایجان غربی شرقی ، کردستان ، کرمانشاه ، بوشهر ، سیستان و بلوچستان ، قزوین و خراسان رضوی در این دیدار قرار دارند.

با توجه به این وضعیت و این واقعیت که صنعت و تجارت در حال بازگشت است ، ترافیک بین شهرها و ایالت ها رو به افزایش است و کرونا در حال افزایش است قبل از اینکه اوضاع دوباره بدتر شود. در مکانهای شلوغ ، مراسم تشییع جنازه ، عروسی ، جشن تولد و اجتماعات خانوادگی ، حضور در جامعه مهم نبود.

علاوه بر این ، نظارت کامل بر برخورد با متخلفین در زمینه نادیده گرفتن قوانین مصوب جهت اجرای دستورالعمل بهداشت و حفظ سلامت اجتماعی باید با قطعنامه صورت گیرد.

روند رو به رشد کورونا در گناوه

در مصاحبه با آنلاین ، سخنگوی بخش بهداشت و درمان شبکه بهداشت و درمان گناوه اظهار داشت: روند رو به رشد کورو ویروس ها در گناوه یک نگرانی است.

هادی جوانبخت گفت:

“تاکنون کارشناسان این شبکه از 466 اصناف بازدید کرده اند ، 49 اخطار صادر شده است و 20 واحد صنفی برای مجازات معرفی شده اند.”

جوانبخت اظهار داشت: 12 دستگاه از این واحدهای صنفی با توجه به هشدارهای بازرسان بهداشت محیط در این شبکه و بدون رعایت پروتکل دولت خاتمه یافتند.

معاون وزیر بهداشت ، شبکه بهداشت و درمان گناوه تأکید کرد: استحکام و تأکید بر پیروی از پروتکل سلامت فقط برای اطمینان از سلامت اپراتورهای صنفی و خانواده ها و شهروندان آنها است.

“از همه شهروندان ژنو خواسته می شود که به دلیل روند رو به رشد این بیماری در شهر ، در هیچ تجمعی شرکت نکنند. حضور در مراسم تشییع جنازه ، عروسی ، جشن تولد و اجتماعات خانوادگی ، مراکز خرید شلوغ و غیره احتمالاً آلوده خواهد بود.” باعث بیماری می شود.

بی دقتی بروز را افزایش می دهد

فرماندار گناوه در گفتگو با آنلاین اظهار داشت: اصل و اساس این کار حفظ و صیانت از سلامت مردم است و سهل انگاری و غفلت از تاج همچنان در تعداد بیماران ادامه خواهد یافت.

غلامرضا مهرجو گفت: همکاری های اجتماعی و فردی از جمله بازارها ، ادارات و دستگاه های اجرایی در رعایت استانداردها و پروتکل های بهداشتی به کاهش زنجیره بیماری تاج کمک خواهد کرد.

مهرجو اظهار داشت: شهردار و جامعه اداری نباید احساس کنند که هیچ نظارتی بر مصوبه ستاد تاج گذاری این شهر وجود ندارد اما وقتی شیوع بیماری فعلی گسترش یافته است ، باید با احتیاط و شدت بیشتری عمل کنیم. “”

فرماندار گناوه افزود: علی رغم تلاش فراوان ، شبکه بهداشت و درمان باید با سایر دستگاه های ذیربط برای نظارت و بازرسی بازارها و اماکن عمومی همکاری کند.

روند صعودی کرونا

فرماندار دانشگاه علوم پزشکی نیز گفت: آمارها نشان می دهد شیوع ویروس ها و شیوع بیماری های تاج در منطقه از ماه گذشته رو به افزایش است.

کشمیری افزود: “ماه گذشته تعداد مبتلایان به کروناویروس در استان بوچر کمتر از 500 نفر بود ، اما امروز این تعداد به هزار و 383 نفر رسیده است.”

وی گفت: با افزایش تعداد مبتلایان به ویروس Corona در منطقه اتوبوس ، بستری شدن در بیمارستان ها نیز افزایش می یابد که در افزایش تعداد کشته ها موثر نخواهد بود.

کاش میری ادامه داد. وی ادامه داد: به دلیل افزایش بستری در بیمارستان و مرگ و میر در مناطق مجاور مانند هرمزگان ، سیستان ، بلوچستان و Huzestan ، استفاده از کولرها برای مشکلات آب و هوایی ، جمعیت هوای گرم و شیوع ویروس های تاج ممکن است مؤثر نباشد. ” دلیل این امر این است که افراد باید پنجره ها را باز نگه داشته و فضای آن کاملاً بسته نشده باشد.

پرزیدنت بوش گفت که به مشکلات سلامتی ، افزایش مسافرت ، جشن و عزا توجه نمی کند و مردم اطراف باغ می گفتند که این یکی از دلایل افزایش بیماری قلبی عروق ویروس کرونا در منطقه بوچر است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تأکید کرد: پیش بینی می شود از انواع احتقان و همه اجتماعات جلوگیری شود زیرا روند بیماری در استان در حال افزایش است و جامعه نمی تواند بسته شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ، دانشگاه بوشر گفت: “ما اکنون در اوج بیماری هستیم و باید یک افزایش را در یک نقطه بشکنیم و کاری انجام دهیم تا از انتشار آن در چربی جلوگیری شود.”

در این شرایط ، همه باید به مسائل و قوانین بهداشت توجه کنند و از این استانداردها پیروی کنند تا به سلامتی خود و سلامت دیگران کمک کنند.

دکمه بازگشت به بالا