حوادث و رویداد

پاسخ رئیس مرکز امور ایثارگران ناجا به ماجرای جانباز منتسب به نیروی انتظامی

به دنبال انتشار اخباری از مشکلات جانبازان منتسب به پلیس ، رئیس مرکز ایثارگران ناجا توضیحات بیشتری را در مورد این موضوع ارائه داد.

به گزارش گزارشگر یک “یونس عبدی” رئیس مرکز امور ایثارگران ناجا گفت: “امروز رسانه ها و فضای مجازی گزارش داده اند که 35٪ از جانبازان پلیس به فراموشی سپرده شده اند و مقامات ناجا نسبت به وضعیت وی بی تفاوت هستند.” این موضوع برای عموم احساساتی است و برای ناجا. ، این باعث رنج انسان شد ، اما در عین حال توضیح این نکته و آشکار ساختن حقیقت لازم و ضروری است.

او افزود. وی افزود: از آنجا كه فرد مورد نظر به هیچ وجه جانباز ناجا نیست ، حضور وی مشكلات جسمی ایجاد نكرده و بیماری دارد كه می تواند برای هر كسی اتفاق بیفتد.

به گزارش خبرگزاری پلیس ، سردار عبدی گفت: هدف از فرماندهی پلیس محلی ادامه شورش ، همگام بودن با آخرین وضعیت در جامعه هدف و تلاش برای استفاده از توانمندیهای داخل سازمان برای حل مشکلات و الزامات از جمله مادی ، پزشکی و غیره است. جهادگران ماموریت ها و مأموریت های خود را در این زمینه انجام دادند.

به گزارش گزارشگر یک ، فیلمی از علی بور هنرمند ، جانباز 35 درصدی مبارزه با سرطان حنجره در فضای مجازی منتشر شد که در آن زینب هنرمند دختر 30 ساله این جانباز می گوید: ما برای دارو و درمان از بانک کشا وارجی 30 میلیون تومان وام گرفتیم اما به دلیل کمبود منابع مالی و توانایی پرداخت در حال حاضر در حال مصادره و تخلیه خانه خود هستیم. از خانه من تخلیه کن

وی ادامه می دهد: ما 7 خواهر (5 مجرد) هستیم و پدر من از سال 1995 به سرطان حنجره مبتلا شده است.

اماس. هنرمند می گوید: 220 میلیون بانک کشاورزی سفارش داده شده است اما ما نمی توانیم این میزان بدهی را پرداخت کنیم. پدر من افسر اجرای قانون است. ما هیچکس نیستیم ما به نان شبانه احتیاج داریم و دفترچه بیمه نداریم.

به گفته وی ، هر جلسه شیمی درمانی پدرش بیش از یک میلیون تن هزینه دارد. در حالی که پدر من با بیماری دست و پنجه نرم می کند ، مراجعان به ما کمک می کنند تا هزینه های ما را تأمین کنیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا