فرهنگی

پاکدل، صادقی و رایانی؛ داوران جایزه «سرو»

حسین پاکدل ، قطب الدین صادقی و مهرداد ریانی در مرحله نهایی رقابت های “جایزه گراند سرو” به نمایش در می آیند.

به گزارش گزارشگر یک ، توحید معصومی ، مشاور ارشد انجمن تئاتر مستقل ، با توجه به تبلیغات تئاتر انقلاب و انجمن دفاع جدید گفت: 45 فیلم نهایی در این فیلم داوری خواهند شد.

وی گفت: “درباره شناسایی و سازماندهی گروه های تئاتر در سراسر کشور که آثار عمومی را با موضوع انقلاب و مقاومت مسلمانان تولید کرده اند ، تئاتر دفاع مقدس در سال 1998 برای ایجاد انگیزه و ترغیب هنرمندان درباره رویکرد و مرحله این رویداد. هدف قرار گرفت. ” ما به کلیه مراکز فرهنگی و هنری تولید تئاتر مانند مرکز منطقه ای هنر ، انجمن هنرهای نمایشی محلی ها و انجمن هنرمندان هر محلی فراخوانی کرده ایم. ما همچنین در سال 1998 با ارسال فرم درخواست به گروه فرم تئاتر درخواست محصول را درخواست کردیم. 270 درخواست از سراسر کشور در یک مهلت تعیین شده به دبیرخانه ارسال شد که 45 مورد از آنها با کار 100 ارزیابی کننده هنرمند از استان های مختلف به مرحله نهایی رسیده است.

معصومی افزود: وی ادامه داد: “در حالی که با کارگردانان این اثر در تماس بوده ایم ، تقاضا داریم نمایش دیگری از نمایشنامه که در حال حاضر توسط داوران مورد داوری قرار می گیرد ، باشد و خداوند به آرزو در نیمه اول ماه ژوئیه برندگان را تجلیل می کند.”

نخستین دوره جوایز گراند سرو در دسته های تئاتر ، کارگردانی ، بازیگری مرد و بازیگری زن ، صحنه و طراحی موسیقی به افتخار فعالان تئاتر دفاع مقدس انقلاب و مقاومت مسلمانان در سال 1998 توسط دفاع مقدس انجمن تئاتر انقلاب و بنیاد فرهنگ روایت در سال 1998 فتح پلاک برگزار می شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا