حوادث و رویداد

پایان سرقت‌های خشن از زنان در غرب تهران

رئیس اداره پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری یک مظنون به سرقت شدید طلا و جواهرات یک زن در غرب تهران خبر داد.

به گزارش گزارشگر یک ، سرهنگ جلیل مقفاهی در جریان دستگیری این افراد گفت: پژو 206 با دو سرنشین ناگهان متوقف شد ، از ماشین پیاده شد ، زن را تهدید به گاز اشک آور کرد و دستبندی را دزدید و از محل متواری شد.

او گفت که چندین شکایت مشابه به پلیس در همان منطقه دریافت کرده است. پژو 206 به سرقت رفت. بر اساس این اطلاعات و سوابق گزارش مشابه ، گشت های هدفمند برای شناسایی و دستگیری سارقان در منطقه آغاز شد و سرانجام گشت های پلیس موفق به شناسایی خودروی سرقتی شدند.

رئیس آژانس پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: “ما خودروهای سارقان را شناسایی و طرح بازدارندگی را اجرا کردیم ، در حالی که راننده و سرنشینان پژو توسط ماموران پلیس محاصره شده بودند و به ایست پلیس توجه نمی کردند ، اقدام به فرار کردیم.” با سرعت زیادی رانندگی می کردم. در همین راستا عملیات تعقیب و گریز آغاز شد و پس از حدود 30 دقیقه تعقیب و گریز ماموران چندین گلوله شلیک کردند. پس از فرار جنایتکاران ، افسران پلیس با تایر خودرو ، خودرو را متوقف کردند و مطابق قانون استفاده از سلاح ، یکی از متهمان را دستگیر و به مقر پلیس منتقل کردند.

صندوق می گوید دو سارق دیگر فرار کرده اند و می گویند: تاکنون 11 زن مفقود شده به کلانتری گزارش شده اند.

به گفته وی ، تحقیقات درباره سرقت سارقان طلا و جواهرات به همراه دو همدست دیگر سارق دستگیر شده ادامه دارد و گزارش می شود که متهم دستگیر شده برای ادامه تحقیقات به دادسرا اعزام می شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا