اجتماع

پایش ۸۳ بیمارستان از ابتدای اردیبهشت امسال

کمیسر حفاظت از محیط زیست تهران همواره فعالیت مراکز بیمارستانی را زیر نظر داشته است. زباله ها به صورت بیمارستانی صادر می شوند.

به گزارش فاطمه گزارشگر یک گزارشگر یک به افتخار هفته محیط زیست قبل از ظهر امروز به لحاظ مراسم افتتاح سه بیمارستان در تهران با حضور سعید محمودی مدیر حفاظت از محیط زیست در تهران ، تهران در کل 164 بیمارستان از جمله بیمارستان های غیر دولتی و اولویت های بیمارستان دارد. یکی از آنها نصب تصفیه خانه فاضلاب و سیستم مدیریت پسماند است که در تهران اجرا می شود.

وی گفت: حدود 300 متر مکعب فاضلاب روزانه در بیمارستان 450 تختخوابی یاس که سیستم تصفیه فاضلاب امروز در آن فعالیت دارد ، تولید می شود و نمونه برداری بر روی خروجی امروز انجام می شود. مصرف مصرف را کاهش داده و از مصرف آب با استفاده از بیمارستان جلوگیری کنید.

کمیسر حفاظت از محیط زیست استان تهران گفت: این برنامه نظارت تا زمانی که تمام بیمارستان های تهران مورد بررسی قرار بگیرند و برای یک دوره زمانی تکرار شود ، ادامه خواهد داشت.

وی با توجه به تبلیغات عمومی محیط زیست تهران ، گفت: علاوه بر نظارت بر اینکه محیط مستقیماً کار می کند ، کلیه ادارات بیمارستان باید اعلامیه های خود را ارائه دهند. به طور مستقیم به محیط زیست اعلام می شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا