ورزشی

پرداخت وام مسکن و ازدواج زوجین را با بحران روبه‌رو کرده است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

سازاد انوسیروانی در گفتگو گفتن با خبرنگار آنلاین ، وی گفت: برای هر زوج وام 100 میلیون تومانی پرداخت می کند و ماهیانه 6 میلیون تومان اقساط زوج را بازپرداخت می کند. این نه تنها گره مورد نظر را باز نمی کند بلکه باعث بدهی بانک می شود.

وی افزود: “با توجه به وام ، نه استراتژی صحیح برای برگزاری یک عروسی ساده و کاهش هزینه های تجملی در این منطقه ، نه تنها قادر به درمان درد نیست ، بلکه برای زوج های جوانی که قادر به انجام این کار نیستند با چالش ها و بحران های جدی روبرو است. وی افزود. اشتغال و درآمد کافی. “بدهی بانکی خود را پرداخت کنید.

دبیر ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: “هنگام تحویل یک برنامه اقدام ملی مسکن که 700 میلیون تومان هزینه دارد ، نیمی از این مبلغ به دلیل همان درد و رنج در بخش مسکن است. تسهیلات و نیمی دیگر را جوانان تشکیل می دهند.” حتی برای زوج های جوان نیز بسیار گران و سنگین خواهد بود.

انوسیروانی گفت: “ما در تلاش هستیم تا با برگزاری جلسه ستاد دولت کلانشهر برای ساماندهی مسائل جوانان برخی از نگرانی های جوانان را در سه زمینه اشتغال ، مسکن و ازدواج برطرف کنیم ، اما راه حل اصلی پرداخت نکردن تسهیلات یا سریع به این مشکلات نگاه کنید ریشه این مشکلات را حل کنید تا ازدواج جوان منجر به طلاق در اوایل زندگی نشود.

خانواده ها باید از برپایی مراسم های اسراف آمیز خودداری کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان كرد: جشن گرفتن مراسم و مراسم عجیب و گران قیمت در اوایل زندگی زوجین دردسرهای زیادی برای آنها ایجاد می کند ، بنابراین خوب است خانواده سعی کنند زوج جوان را به تنهایی پایین نگه دارند. با بدهی زیادی روبرو نشوید.

انوسیروانی همچنین به برنامه جشن هفته عروسی اشاره کرد و در ادامه مشاوره رایگان به زوجین قبل ، در حین و بعد از ازدواج داد و این زوج 14 جهیزیه را برای 14 نقص انتخاب کردند. ثبت نام در دفتر کار رایگان است.

وی با اشاره به اهدای 70 جهیزیه به زوجین برای جشن گرفتن این هفته در قالب کار خیرخواهانه برای ترویج ازدواج گفت: “اقدامات بزرگ و موثری در سطح استان با کمک خیرین و سازمان های مردم نهاد انجام شده است.

انوشیروانی اسناد جامعی را برای جوانان می نویسد و به زمینه های مسکن ، اشتغال ، ازدواج و اوقات فراغت جوانان توجه جدی می کند. یادآور و بیانیه: در قالب این سند ، ما همیشه سعی در حمایت عملی از جوانان داریم

ساخت خانه موقت برای زوج های جوان

“در ابتدای سال علاوه بر تهیه وسایل ضروری (لباسشویی ، یخچال و غیره) به زوجین با کمک اهدا کنندگان ، تلاش شد تا با کمک برخی از جوانان سرپناه موقت برای زوج های جوان تهیه شود. . تا 3 سال در این واحد زندگی کنید و یک پناهگاه جدید پیدا کنید.

انوسیروانی گفت: “به معنای واقعی کلمه ، پرداخت تسهیلات در بخش های مسکونی و زناشویی با نگرانی ها و مشکلات جدی برای زن و شوهر روبرو است و ما ???? مناسب است که با پرهیز از تجملات و هزینه های غیر ضروری به سمت یک ازدواج روان حرکت کنیم و در جهت بهبود شرایط ازدواج جوانان گام برداریم.

اداره ورزش و جوانان دولت اردبیل گفت: “حالت تعمق انگیز بهترین فرصت برای یک زوج است که در اوایل زندگی خود با فرستادن افراد خوش شانس به خانه و برگزاری مراسمی ساده که انگیزه های جوانان را پشتیبانی و تقویت می کند ، از کودتا جلوگیری کنند.” مردم برای ازدواج. “

وی افزود ، “علاوه بر بهبود زندگی و تأمین هزینه های زندگی ، لازم است که به ثبات در زندگی مشترک زناشویی کمک کنیم و از زوجین حمایت همه جانبه واقعی داشته باشیم.”

دکمه بازگشت به بالا