عمومی

پرداخت ۸۰۰ میلیارد ریال تسهیلات در بخش کشاورزی استان بوشهر – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

عبدالحسین خلحسین در گفتگو با خبرنگار آنلاین اظهار داشت: از محل اعتبارات بند الف یادداشت ۱۸ قانون سال ۱۴۰۰ که در سال گذشته تصویب شد تعداد ۱۸۸ با مجموع مبلغ ۴،۱۷،۳۴۰ میلیون ریال در زیر مجموعه های کشاورزی مختلف تولید شد. ، تولیدات گیاهی صنایع، تبدیلی و غذایی و شیلات و آبزی عروری شهبانکهای عاا.

مدیر امور سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر افزود: درخواستان این تسهیلات با مراجعه و ثبت نام و بارگذاری اطلاعات و مدارک لازم در سامانه یکپارچه خدمات اعتباری وزارت جهاد کشاورزی – سیتا – درخواست خود را ثبت می‌کنند.

وی گفت: مدیریت اقتصادی افراد به ترتیب در مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان، بخش تخصصی مربوط به استان و در ادامه کار و توسعه سرمایه گذاری این سازمان با حضور نمایندگان بخش‌های اجرایی و بانک‌های عامل مورد بررسی قرار می‌گیرند.

وی تصریح کرد: طرح‌های پیشنهادی به دبیرخانه اعتبارات ویژه در اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان ارسال می‌شود و پس از بررسی و بررسی در بانک‌های استانی به عوامل معرفی می‌شوند.

مدیر امور سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر اضافه کرد: کل سهم تخصیص یافته در بخش کشاورزی استان مبلغ ۲،۴۱۶،۶۷۹ میلیون ریال در بانک‌های کشاورزی، توسعه توسعه و صندوق کارآفرینی امید است.

خلعتی بیان کرد: از آغاز بررسی تعداد طرح‌ها، در بانک کشاورزی تعداد ۵۰ طرح با مجموع مبلغ ۶۱۱،۷ میلیون ۵۰ ریال طرح پرداخت و ۹ با مبلغ ۹۱۳۷۰ میلیون ریال نیز تصویب و پرداخت می‌شود.

وی افزود: در بانک توسعه نیز طرح توسعه واحد کشی به عنوان یکی از مجموعه‌های مورد نیاز پرورش مرغ گوشتی استان واقع در شهرستان گناوه با مبلغ 150,000 میلیون ریال پرداخت شده است.

مدیر امور سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر تصریح کرد: همچنین در صندوق کارآفرینی امید تعداد ۱۴ طرح با مبلغ ۳۶۸۴۰ میلیون ریال پرداخت می شود بنابراین تعداد ۶۵ طرح با مبلغ کل ۷۹۸۵۹۰ میلیون ریال از این محل اعتباری پرداخت می شود. است.

دکمه بازگشت به بالا