سلامت و دانش

پروتکل های بهداشتی برای یک سفر ایمن از کرونا

سفر پس از قرنطینه طولانی مدت به دلیل همه گیری ویروس کرونا ممکن است برای بسیاری از افرادی که برای حفظ سلامتی خود و دیگران ، با وجود برخی محدودیت ها ، ماندن طولانی مدت در خانه را انتخاب می کنند ، اما واکسیناسیون را ترجیح می دهند ، هیجان انگیز باشد. هنوز نگرانی هایی در مورد بیمه درمانی پس از خروج از خانه وجود دارد.

به گزارش گزارشگر یک ، کارشناسان انگلیسی گفتند بسیاری از مسافران با توجه به برداشته شدن محدودیت های قرنطینه در سراسر بریتانیا و از سرگیری سفرها در 17 مه ، احتمال تعطیلات در شهرها یا کشورهای دیگر را در نظر می گیرند.

بر اساس مقاله ای که اخیراً از ایندیپندنت منتشر شده است ، خواه قصد عبور از مرز یا تعطیلات در کشور خود را دارید ، حفظ سلامت و سلامت خود و عزیزان شما نیاز به مجموعه اقدامات احتیاطی در قالب یک پروتکل بهداشتی دارد. در اینجا برخی از مهمترین آنها ذکر شده است:

ماسک

در بسیاری از کشورهای جهان ، استفاده از ماسک روی کشتی اجباری است ، بنابراین لطفاً اشتباه نکنید زیرا فکر می کنید این یک انتخاب شخصی است. در برخی کشورها ، افرادی که از پوشیدن ماسک خودداری می کنند ، جریمه می شوند. بنابراین ، قبل از سفر ، اطلاعات دقیق از شهر یا کشوری که به آن سفر می کنید دریافت کنید.

ضدعفونیکننده دست

در حال حاضر ضد عفونی کننده دست یکی از رایج ترین و ضروری ترین ابزارها برای کسانی است که به سلامت خود و اطرافیان خود اهمیت می دهند. شستن کامل دست با آب و صابون م effectiveثرترین راه برای از بین بردن میکروب ها است ، اما دسترسی به آب و صابون همیشه در سفر امکان پذیر نیست. به شما بستگی دارد که چند بار در روز دستان خود را ضدعفونی کنید ، اما پس از استفاده از حمام و قبل از خوردن یا آماده سازی غذا ، این مقدار بسیار کم است. مطمئن شوید که ضدعفونی کننده ای که استفاده می کنید حداقل 60 درصد الکل داشته باشد. این حداقل مقدار الکل مورد نیاز برای خنثی سازی ویروس است.

در صورت نیاز دستمال مرطوب یکبار مصرف ضد باکتری

در دوران Quaid-19 ، نظافت یک قاعده بود و دستمال های ضد باکتری یکبار مصرف را جزء لاینفک وسایل سفر می کرد. لازم به ذکر است که بسیاری از دستمال های ضد باکتریایی موجود در بازار در برابر ویروس کرونا بی فایده است. دستمال هایی بخرید که حداقل 70 درصد الکل دارند و دارای دستمال سفره با بسته بندی باشند که ویروس ها و همچنین باکتری ها را از بین می برد. از این دستمال ها برای تمیز کردن دستگیره درها ، کلیدهای برقی ، توالت ، شیرآلات ، وسایلی مانند یخچال و کتری و سطوح حمام و آشپزخانه استفاده کنید. ضدعفونی کردن دستمال مرطوب همیشه یک مسئله زیست محیطی بوده است. بنابراین در سفر نکردن بهتر است از صابون ، آب و الکل استفاده کنید.

کارت بانکی به جای پول نقد

بسیاری از مغازه ها و رستوران ها در برخی از کشورها فقط کارت های بانکی را برای محدود کردن تماس بین مردم می پذیرند. اگر ترجیح می دهید به صورت نقدی پرداخت کنید ، مراقب باشید که تنها به پول نقد تکیه نکنید و کارت اعتباری همراه نداشته باشید.

جعبه کمکهای اولیه

همراه داشتن کیت کمک های اولیه با چسب زخم ، یک کیسه پودر معدنی در صورت کم شدن آب بدن ، کرم ضد عفونی کننده و مسکن ها همیشه راهی هوشمندانه برای خروج از خانه است ، اما اکنون ایده خوبی است که دماسنج را اضافه کنید. اگر نگران تأثیر ویروس هستید ، آزمایش خون بهترین شاخص برای این است که آیا باید به مرکز بهداشت عمومی بروید یا خود را قرنطینه کنید.

با خود غذا بخورید

چه با هواپیما ، ماشین یا اتوبوس سفر کنید ، به خاطر داشته باشید که بسیاری از خدمات و رستوران ها محدود هستند. بنابراین ، غذاهای خود را آماده کنید. این امر به ویژه اگر با کودکان سفر می کنید بسیار مهم است.

ماشین جدید

ماشینهای خودکار مکانهای واقعی هستند که در آن میکروبها از فردی به فرد دیگر رشد کرده و پخش می شوند. به همین دلیل بهتر است هنگام پر کردن فرم ثبت نام مهمان یا کارت ویزیت مسافر ، قلم یا خودکار به همراه داشته باشید تا میکروب ها محدود شوند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا