عمومی

پروتکل های بهداشتی در نمایشگاه مادر و کودک رعایت می شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

محمود موسوی در مصاحبه با خبرنگار آنلاین ، پروتکل بهداشتی دارد که در این نمایشگاه مشاهده می شود. بین المللی شیراز از استاندارد فعلی در ایالات متحده بالاتر است و پروتکل تهیه شده در شیراز با رعایت کلیه استانداردهای تعیین شده توسط دفتر مرکزی و دانشکده پزشکی Corona و همچنین در تهران و سایر نمایشگاه های محلی در سطح بالایی از سلامت و امنیت قرار دارد. پروتکل را در نظر بگیرید. آنها گرفتند.

وی خاطرنشان کرد: این پروتکل با رضایت ستاد کرونا ، دانشکده پزشکی و سازمان در شیراز طراحی شده است. صمت و کار سخت افتخار و احترام به دنبال پروتکل در اولین نمایشگاه تخصصی کشاورزی کشاورزی شیراز ، نام شیراز به یکی از بهترین نمایشگاه ها در زمینه مشاهده پروتکل های بهداشتی تبدیل شد و استان های دیگر نیز از پروتکل ما استفاده می کنند.

نمایشگاه های کلاه تجاری نیست

موسوی گفت: “نمایشگاه های صنعت مادر و کودک و اسباب بازی ، موسسات آموزشی و نمایشگاه لوازم التحریر.” شکل حرفه ای بودن حفظ شد و شرایط تجاری ، تفریحی و بازار کاملاً از بین رفت.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های فارس گفت: این نمایشگاه یک موسسه آموزشی ، تولید کننده و تولید کننده لوازم التحریر و به عنوان باب وی افزود: این بازی محصولاتی را معرفی می کند و وارد قراردادهای تولید می شود. در رابطه با نمایشگاه مادر و کودک ، این نمایشگاه به مشاوره ، کلینیک بهداشت و صنعت بازی های فکری اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه از تهدید زندگی شهروندان راضی نیست ، گفت: ما از زمان شیوع ویروس تاج همه نمایشگاه ها ، عرضه مستقیم و سرگرمی را تعطیل کرده ایم.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های فارس در مورد برنامه مشاهده پروتکل سلامت تاکید کرد: در این نمایشگاه فقط 30-40٪ از ظرفیت سالن برای رعایت بهتر مسافت اجتماعی استفاده می شود و غرفه به جای 2 سالن به 3 سالن تقسیم می شود. . بوده است.

علاوه بر این ، فاصله راهروها از 2 متر به 4 متر تغییر یافته ، تعداد غرفه داران در هر غرفه به نصف کاهش یافته است و برای هر ماسک در هر حمام و توالت مجهز به ضد عفونی کننده ، یک بسته ماسک رایگان نصب شده است. دستکش ، ضد عفونی کننده دستی و سطح آن ارائه شده است.

موسوی با اشاره به ضد عفونی کننده سالن ، خدمات محیطی و بهداشتی قبل و بعد از باز کردن درب هر روز ، اظهار داشت: غرفه ای که ماسک هایی را برای بازدید کنندگان و مشتریان فراهم کرده و به آنها تحویل می دهد ، همچنین غرفه ای که مانع ورود افراد بدون نقاب به سالن می شود در این نمایشگاه گرفته شد. این یکی از اقدامات است. ” .

مبلغ دریافت شده از پرداخت کننده

وی در پاسخ به این سؤال که “آیا مواردی از سوی تولیدکنندگان در این نمایشگاه لغو شده است؟”

موسوی افزود: با توجه به شرایط تاج ، می توان فسخ اعلام کرد و قبل از برگزاری و افتتاح هر تولیدکننده می توان پرداخت پرداخت کرد. هزینه کنسل شدن به زمان کنسل شدن و نمایشگاه بستگی دارد ، اما با توجه به شرایط فعلی و مسائل اقتصادی ، مبلغ پرداخت شده توسط شرکت کننده هنگام لغو قبل از شروع نمایشگاه پرداخت می شود.

دکمه بازگشت به بالا