ورزشی

پروژه های ورزشی نیمه تمام اردبیل تا پایان ۱۴۰۲ تکمیل می‌شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، سجاد انوشیروانی ظهر پنجشنبه در جلسه با نماینده ولی فقیه در استان اردبیل اظهار داشت: در حال حاضر ۲۵ پروژه عمرانی فعال در سطح استان وجود دارد که با جذب اعتبارات لازم امید در سال جاری و سال ۱۴۰۲ تمام این پروژه‌های نیمه تمام را داریم. تمام به بهره برداری برسد.

وی بیان کرد: با هدف ساماندهی کمک‌های خیرین ورزش یار، صندوق خیرین ورزش یار در اردبیل تشکیل شد تا با کمک این صندوق برای توسعه ورزش استان اردبیل در زیر ساخت و حمایت از قهرمانان مفید باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با اشاره به برگزاری مسابقه ۴ جانبه خیر خواهانه برای کمک به آزادسازی زندانیان غیر عمد اضافه کرد: با برگزاری این مسابقه ۴ جانبه به همت ستاد دیه استان، دادگستری و سایر دستگاه‌های اجرائی توسط خیرین ۴ ریال در حمایت از آزادی ۲۴ زندانی غیر عمد کمک و اجرای چنین برنامه‌ها و فرهنگ‌ها. ساخت در جامعه ادامه خواهد داشت.

انوشیروانی در برگزاری ویژه برنامه‌های فرهنگی و جوانان گفتند: فعالیت‌های جوانان در حوزه‌ها و بخش‌های مختلف در سطح استان اردبیل در حال اجرا است که در همین راستا از 400 هزار نفر و 500 نفر به کمک معیشتی همت خیرین سازمان بسیج ورزشکاران، سپاه استان و… مؤسسات مردم نهاد در بین نیازمندان ازدواج بکنیم و در حوزه هم با اهدای بیش از 30 جهیزیه به نوعروسان نیازمند به همت مؤسسه خیریه ۱۴ معصوم و برگزاری دوره‌های قبل، بعد و حین ازدواج فکری را انجام دهند.

وی افزود: از مهمترین برنامه‌های اداره کل در این راستا و در حمایت از مناطق روستایی تجهیز خانه‌های ورزش روستایی، و در حمایت از محرومیت زدایی از اهدای بسته‌های ورزشی به ۵ روستای محروم در هر شهرستان، جام پرچم هم که به صورت ملی برگزار می‌شود. آتان اد ه حاظ آ عکس

دکمه بازگشت به بالا