عمومیگزارشگر کسب و کار

پمپ برتولینی 200 بار

پمپ پیستونی برتولینی مدل TML1520 یک برند ایتالیایی است که با نام های پمپ کارواش 200، پمپ کارواش صنعتی، پمپ کارواش بدون دینام یا پمپ کارواش سه مرحله ای در بازار شناخته می شود. این پمپ اگرچه برای مصارف مختلفی قابل استفاده است اما به دلیل استفاده زیاد به عنوان پمپ فشار قوی در کارواش ها به عنوان بهترین پمپ کارواش در بازار شناخته می شود. پمپ کارواش برتولینی 200 ایتالیایی یکی از پرفروش ترین پمپ های کارواش در ایران می باشد. قیمت و کیفیت این محصول باعث شده تا در بازار ایران فروش خوبی داشته باشد و یکی از پرطرفدارترین محصولات صنعتی در ایران به حساب آید. پمپ کارواش برتولینی 200 بار برای شستشوی خودروهای صنعتی با برق سه فاز قابل استفاده است. از این پمپ ها در سیستم های مه پاش نیز استفاده می شود.

ویژگی های گونه

طراحی و ساخت پمپ برتولینی مدل TML1520 بسیار دقیق و حرفه ای است که باعث محبوبیت این محصول در صنعت پمپ پیستونی شده است. در شکل زیر اجزای اصلی پمپ به اختصار نشان داده شده است.

این محصول با استفاده از دانش روز و تجربه چندین ساله در ساخت و طراحی پمپ های پیستونی فشار قوی تولید شده و مجهز به دهانه ورودی 1⁄2 اینچ، دهانه خروجی 3⁄8 اینچ، وزن تقریبی 9 کیلوگرم می باشد. و یک منبع این روغن دارای ظرفیت 0.7 لیتر با نشانگر روغن است که اطمینان از مقدار کافی روغن از پمپ پیستونی در هر زمان را آسان می کند. تصویر زیر ابعاد پمپ پیستونی برتولینی مدل TML1520 را نشان می دهد.

ویژگی های عملکردی

پمپ کارواش برتولینی مدل TML1520 با اتصال و ایجاد حداکثر فشار کاری 200 بار و دبی 15 لیتر در دقیقه به موتور 5.5 کیلووات (7.5 اسب بخار) 1500 دور در دقیقه متصل می شود. حداکثر دمای کارکرد نرمال این محصول 60 درجه سانتیگراد می باشد. پمپ 200 بار کارواش فقط در سه مرحله استفاده می شود و بهترین روغن برای این محصول SAE75-W90 می باشد.

دکمه بازگشت به بالا