سلامت و دانش

پول خریداران این موبایل پس داده می‌شود!

به گزارش خبرگزاری گزارشگر یک، وان پلاس رسماً عذرخواهی و تأیید کرد که گوشی وان پلاس 12R در همه‌ی نسخه‌ها از فضای ذخیره‌سازی UFS 3.1 استفاده می‌کند. البته زمان اعلام این خبر دیر بود، چون بسیاری از افراد گوشی‌های خود را سفارش داده بودند.

براساس گزارش زومیت، مدل R گوشی وان پلاس ۱۲ در نسخه‌های ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی عرضه می‌شود. در هنگام رونمایی، گفته شده بود گوشی در نسخه‌ی ۱۶ گیگابایت رم از فضای ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایتی UFS 4.0 استفاده می‌کند، اما چنین ادعایی حقیقت ندارد.

فضای ذخیره‌سازی UFS 4.0 در مقایسه با UFS 3.1، سرعت خواندن و نوشتن بسیار سریع‌تری دارد و باعث می‌شود گوشی بازی‌ها و برنامه‌ها را زودتر اجرا کند.

پول خریداران این موبایل پس داده می‌شود!

کیندر لیو، رئیس و مدیرعامل وان پلاس، در یک پست رسمی اعلام کرده است که اگر دارندگان نسخه‌ی مورد بحث گوشی از UFS 3.1 رضایت ندارند، می‌توانند دستگاه را تا ۱۶ مارس (۲۶ اسفند) مرجوع کنند و مبلغ کامل را پس بگیرند.

قیمت گوشی وان پلاس مدل 12R در کانفیگ پایه، تقریباً ۴۸۰ دلار است. این گوشی صفحه‌نمایش ۶٫۷ اینچی با حداکثر روشنایی ۴٬۵۰۰ نیت و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز دارد. باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی دستگاه از شارژ سریع ۱۰۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

227227

دکمه بازگشت به بالا