عمومی

پویش های محرم در مازندران به راه می افتد/ثبت نام ۲۰۰ هیئت در بیرق – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، حجت الاسلام ناصر شکریان پیش از ظهر وی روز دوشنبه با خبرنگاران در مورد تشکیل کارگروه برای برگزاری مراسم یادبود برای موحرام و صفر صحبت کرد و گفت: “مسئولیت کارگروه تبلیغات اسلامی است و تاکنون چهار جلسه برگزار شده است.”

وی افزود: کارگروه میزبان سرویس یادبود موحارم و سفر بعدی در زیر کار گروه ستاد پیشگیری از فساد کورونا کار می کنند. “این یکی از برنامه ها و فعالیت ها برای هماهنگی ، ترغیب و توجیه شخص مسئول برگزاری مراسم عزاداری است.”

او به من یادآوری کرد: جلسات ویژه مبلغین ، هیئت مدیره ، بشقاب دینی مداخان مراسم عزاداری موحارم و صفر یکی از برنامه های ستادها و کارگروه ها بود.

وی ادامه داد: برگزاری مراسم عزاداری در بیرون از منزل اولویت دارد. مراسم عزاداری باید مطابق پروتکل های بهداشتی و دستورالعمل ها انجام شود.

تأکید مدیر مدیر تبلیغات اسلامی مازندران برای او وی توضیح داد که نذرهای عمومی باید با کمکهای مومن جایگزین شوند. توصیه می شود نذورات ویژه و غذای فداکارانه را در خارج انجام دهید. بری و بین مردم و خانه توزیع می شود.

حجت الاسلام شکریان می گوید: ایجاد ایستگاه های صلواتی ممنوع است ، این ایستگاه ها باید به پایگاه های بهداشتی تبدیل شوند یا کالاهای فرهنگی توزیع شود.

وی با اشاره به حرکات مختلف موحرام ، به سالمندان ، کودکان و افراد دارای شرایط پزشکی زیربنایی توصیه کرد که از عقل سلیم برخوردار نشوند ، گفت: اسکن کردن هر خانه پرچمی است که تبلیغات محیطی از جمله برنامه ها را برجسته می کند.

رئیس تبلیغات اسلامی مازندران ، اسکن هر خانه حسینیه است و اسکن ما کشور امام حسین هستیم پروژه دیگری است که در ایام محرم آغاز شده است.

ممنون وی با اشاره به درخواست جبهه فرهنگی از سوی فعالان انقلابی اسلامی مبنی بر خاموش کردن سواحل در دهه اول محرم ، گفت: تحت نظر گرفتن بگیر

ویو ازهیئه های مذهبی می خواست از طریق سامانه پرچم برای صدور مجوز و ثبت نام اقدام کند و تاکنون 200 نماینده در این سامانه ثبت نام کرده اند.

دکمه بازگشت به بالا