فرهنگی

پیام معاون وزیر ارشاد برای درگذشت محمدتقی انصاریان

معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با ارسال پیامی درگذشرت محمدتقی انصاریاو انصاریا

به گزارش گزارشگر یک و به نقل از روابط عمومی خانۀ ادبیات و ادبیات ایران، در متن پیام تسلو:ن اسر احمدوه الوان اسر احمدون و به نقل از روابط عمومی خانۀ کتاب و ایران،

درگذشت جناب آقای حاج محمدتقی انصاریان که عمر بابرکت خود را به ترویج معارف اهل بیت علیهم‌السلام و اعتلای کلمة الله نمود، ضایعه‌های اندوه‌بار برای جامعه فرهنگی کشور است.

آن فقید سعید در چند دهۀ فعالیت، بیش از هزار عنوان کتاب به زبان‌های مختلف دنیا من است.

اهتمام ایشان به ترجمه قرآن عظیم به زبان‌ها و پاسخگویی به پرسش‌های جوی حقیقت‌های سراسر دنیا برگزیده از مجاهدت فعالان فرهنگی کشور در ترویج اندیشه دینی است.

رحمت و رضوان خدا بر ایشان.

درگذشت این ناشر علوم و معارف آل‌الله را به محضر حضرت بقیة‌الله (ارواح العالمین لمقدمه الفدا)، جامعۀ نشر کشور، دوستان و همراهان و خانوادۀ گرامی ایشان تسلیت می‌گویم.»

محمدتقی انصاریان از پیشکسوتان فعالیت های فرهنگی و انتشارات قم بود که بیش از نیم قرن در نشر و ترجمه و گسترش کتاب های شیعه فعالیت داشت و بیش از هزار و دویست عنوان کتاب به زبان های فارسی، عربی، انگلیسی، اردو، فرانسه، ترکی استانبولی، ترکی آذری داشت. ، روسی، اسپانیایی، چینی، ژاپنی، و دیگر زبان های آفریقایی و…چاپ و کمتهشر، روسی، اسپانیایی، چینی، ژاپنی، و دیگر زبان های آفریقایی.

مرحوم محمدتقی انصاریان پیش از این، در تیرماه سال جاری به دلیل بریمشاری در بیمارستان مرحوم محمدتقی انصاریان پیش از این،

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا