عمومی

پیرمردها در بورس! – گزارشگر یک

“پرسپولیس به تازگی تلاش کرده تا محمد آبش 34 ساله را جذب کند و استقلال یک قدم تا جذب لوسیانو فریرا فاصله دارد. مهاجم 38 ساله فولاد. امیدوارم جای خالی مدی گائدی 22 ساله تا 38 سالگی خالی شود.” پیر فریرا. با قاسم نژاد 35 ساله پر خواهد شد! “صدای ما در فوتبال ایران شنیده می شود.”

به گزارش گزارشگر یک ، این روزنامه دنیای اقتصاد وی نوشت: “پس از یک مبارزه طولانی ، سرانجام امین قاسمی نژاد مستقل می شود.” البته داستان او بسیار جالب است. فرهاد مجیدی مهاجم سابق پدیده نیز انتقال بین دو نیمه لیگ بیستم را در نظر گرفت اما باشگاه مشهدی رضایت وی را رد کرد. در نتیجه انتقال امین لغو شد. با ظاهر شدن باشگاه استقلال به دنبال این بازیکن برای فصل جدید ، فرهاد مجیدی مدعی شده است که دیگر نظری در مورد قاسمی نژاد ندارد. به این ترتیب او با پرسپولیس مذاکره کرد و به نظر می رسد این موضوع به همین دلیل بود که استقلال سعی می کرد این بازیکن را برگرداند. در پایان پنجشنبه شب انتقال امین به استقلالو قطعی شد و او پیراهن آبی پوشید و عکس یادگاری با نماینده باشگاه گرفت.

البته قاسمی نژاد بازیکن خوبی است. او فصل گذشته 11 گل به ثمر رساند و در رده چهارم گلزنان برتر در 20 لیگ برتر قرار گرفت. آنچه در مورد قاسمی نژاد جالب است این است که متفاوت است و به سن او مربوط می شود. مهاجم مازندرانی به سن 35 سالگی نزدیک می شود و عجیب است که دو باشگاه بزرگ این کشور یعنی پرسپولیس و استقلال چنین مسیر فشرده ای برای جذب او دارند. باشگاه استقلال از خرید امین آنقدر خوشحال است که ادعا می کند رهبر تیمشان فرزاد مجیدی برنده دربی نقل و انتقالات شده است! ما دوباره تاکید می کنیم که قاسمی نژاد بازیکن بزرگی است و می تواند برای آبی ها مفید باشد ، اما روند استقبال از بازیکنان بالای 30 سال در فوتبال ایران به طور کلی به هیچ وجه با شرایط فوتبال حرفه ای جهان سازگار نیست.

آیا می دانید چرا سرخیو راموس رئال مادرید را ترک کرد؟ این بازیکن 35 ساله می خواست با این باشگاه قرارداد دو ساله امضا کند اما مدیران رئال تنها با یک قرارداد یک ساله موافقت کردند. این در نهایت منجر به اخراج راموس از برنابئو و خروج پاری سن ژرمن شد. تصمیم بارسلونا در مورد لیونل مسی ربطی به سن این بازیکن 33 ساله ندارد. اما در ایران ، بازیکنان در عصر جدیدی به بازار سهام می آیند! باشگاه پرسپولیس اخیراً قرارداد سه فصل بین وحید امیری و کامیابی نیا را تمدید کرد. این اتفاق زمانی رخ داد که این دو بازیکن تقریباً 33 ساله بودند. هر دو هنوز کیفیت فنی خوبی دارند ، اما در هیچ کجای جهان شاهد تمدید قرارداد سه ساله با بازیکنی در این سن نیستید. البته پرسپولیس نگران است که قرارداد کمال در فصل آینده به پایان برسد و باشگاه های دیگر سر او را بکشند تا او را جذب کنند. سر قاسمی نژاد ، 35 ساله ، در چنین مسابقاتی ، رسالت شخصی مانند وحید امیری مشخص است!

در پایان ، پرسپولیس به تازگی به دنبال جذب محمد آبشک 34 ساله است و استقلال یک قدم تا جذب لوچیانو پریرا فاصله دارد. مهاجم فولادی 38 ساله. امیدوارم جای خالی مهدی قائدی 22 ساله توسط فریره 38 ساله و قاسم نژاد 35 ساله پر شود! صدای ما در فوتبال ایران شنیده می شود. “

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا