ورزشی

پیروزی پرگل شیاطین سرخ در لیگ اروپا/ جانشین جهانبخش گل زد

تیم فوتبال منچستریونایتد موفق شد به پیروزی قاطع در لیگ اروپا برسد.

به گزارش گزارشگر یک، در مسابقات دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا دو تیم منچستریونایتد و رئال بتیس به مصاف هم رفتند که این بازی در آخر با نتیجه پرگل ۴ بر ۱ به سود منچستریونایتد به پایان رسید.

مارکوس رشفورد در دقیقه ۶، آنتونی در دقیقه ۵۲، برونو فرناندز در دقیقه ۵۸ و ووت وخهورست در دقیقه ۸۴ برای منچستریونایتد گل زنی‌کردند. تنها گل حریف یونایتد توسط آیوز پرز در دقیقه ۳۲ به ثمر رسید تا شیاطین سرخ به پیروزی پر گل ۴ بر۱ دست یابند.

در دیگر بازی‌های این دور از رقابت‌ها، یوونتوس و فرایبورگ به مصاف هم رفتند که این مسابقه با پیروزی ۱ بر ۰ یوونتوس همراه بود. آنخل دیماریا گل نجات بخش یوونتوس در این بازی را در دقیقه ۵۳ به ثمر رساند تا این تیم پیروز این دیدار باشد.

بانوی پیر در این رقابت خوش‌شانس بود چرا که در دقیقه ۶۲، گل فرایبورگ توسط VAR مرودو اعلام شد تا یوونتوس برنده این رقابت باشد.

همچنین در جریان بازی شاختار و فاینورد این دو تیم رو در روی هم قرار گرفتند که در آخر این رقابت با تساوی ۱-۱ همراه شد. علیرضا جهانبخش که در ترکیب ثابت فاینورد قرار داشت در دقیقه ۸۶ تعویض شد.

یاروسلاو راکیتسکی در دقیقه ۷۹ برای شاختار و بولائوده که به جای جهانبخش وارد زمین شده بود، گل فاینورد را به ثمر رساند تا این بازی با نتیجه ۱ بر ۱به اتمام برسد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا