اقتصادی

پیشرفت ۸۵ درصدی طرح‌های آبرسانی محرومیت زدایی در شادگان

گزارشگر یک/خوزستان شرکت مدیر آب و خوزستان گفت: درصد پیشرفت طرح آبرسانی محرومیت زدایی از قرارگاه امام مجتبی (ع) با مشارکت آبفا در شهرستان شادگان با صرف ۴۹۰ میلیارد ریال هزینه هزینه ۸۵ است.

محمدرضا کرمی نژاد در گفت و گو با گزارشگر یک با بیان اینکه کلنگ آبرسانی به ۱۰ روستای شادگان در فروردین ماه جاری به زمین زده شد، اظهار کرد: آبرسانی در قالب پروژه های محرومیت زدایی زمینه ساز توسعه پایدار است، چرا که نسل آینده از آن بهره برداری خواهد شد. می گیرند.

وی افزود: در دیگر آبرسانی به روستاهای حسن محرومیت خوبی توسط قرارگاه امام مجتبی (ع) در حال انجام است که از جستجوی تمامی دست اندرکاران این حوزه قدردانی می کنم.

مدیر آبفا خوزستان با قدردانی از انجام شده قرارگاه محرومیت زدایی و آبفای استان در راستای آبرسانی روستایی، گفت: با احتمال انجام شده امیدواریم این طرح در موعد تعیین شده در نهایت به پایان برسد و ۱۰ روستای منصوره تا شاخه آلبوشهباز از نعمت آب آشامیدنی سالم و پایدار باشد. بهره مند شوند.

ی با آشه ی ای ای ی ی ی ای ح ا ا ا ا ات فز افز: ر ق ال ای

شرکت آب و حجم شهری خوزستان، با اشاره به این پروژه بیان کرد: در این پروژه 38 کیلومتری خط انتقال و شبکه توزیع و یک مخزن ذخیره آب پاک به 2000 متر مکعب می شود و توسعه دو ایستگاه پمپاژ در دستور کار کار می کند. است که در حال حاضر با 85 درصد پیشرفت در حال اجرا است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا