حوادث و رویداد

پیوستن صنوف به مرکز هشدار الکترونیک اجباری می شود؟

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ اعلام کرد این کلاس می تواند در سیستم مرکز هشدار الکترونیکی شرکت کند.

به گزارش گزارشگر یک طی سالهای گذشته ، سیستم های Maha بر اساس حرف اول سه عبارت مراکز هشدار الکترونیکی راه اندازی شده اند. سیستمی که مکان های مختلف از جمله تجاری ، اداری ، مسکونی و … را با مراکز اجرای قانون متصل می کند و در صورت بروز حادثه امنیتی مانند سرقت ، پلیس را مطلع می کند

با این حال ، استفاده از این سیستم مطابق انتظار نبود و تعداد قابل توجهی از مکانها ، به ویژه مکانهای تجاری و اداری ، هنوز ثبت نام نکرده اند. موضوع توسط رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ توضیح داده شد و وی از صاحبان صنف و مشاغل خواست تا به سیستم بپیوندند.

در گفتگو با گزارشگر یک ، سرهنگ جلیل موقوفه ، وی در مورد این سیستم گفت: “سیستم ماها سیستم بسیار خوبی است که ما توصیه می کنیم آن را در مراکز تجاری ، اداری ، مغازه ها و منازل مسکونی استفاده کنید.”

وی با بیان اینکه این سیستم ارتباط مستقیمی با مرکز اجرای قانون دارد ، گفت: ضمانت های اجرای ماچ بسیار زیاد است و در صورت گزارش موارد مشکوک کیفری از جمله سرقت ، افسران پلیس در اسرع وقت در صحنه حاضر می شوند و یک سری اقدامات را انجام می دهند. . انجام دادن.

کمک مالی گفته است که پلیس معتقد است که رسیدگی به همه پرونده های جنایی و سرقت وظیفه خود است ، اما مشکل این است که مالک از سرقت اموال باخبر می شود و با پلیس تماس می گیرد ، اما حتی اگر مالک یا مجری در آن حضور نداشته باشد ، بلافاصله به پلیس گزارش می شوند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه استفاده از این سیستم ها عملکرد پیشگیرانه ای نیز دارد ، گفت: “بعید به نظر می رسد سارقان و مجرمان در معرض خطر بالایی باشند و استفاده از این سیستم خطر سرقت و سایر جرایم علیه مجرمان را افزایش می دهد.” آنها همچنین به عنوان یک پیشگیری عمل می کنند.

آیا در مورد نحوه استفاده از این سیستم صحبت کرده اید؟ وی گفت مراكزی كه این خدمات را ارائه می دهند شناخته شده است و شهروندان می توانند با تماس با پلیس یا مراجعه به ایستگاه پلیس در مورد چگونگی و تحت چه شرایطی از این خدمات استفاده كنند.

کمک مالی در مورد اینکه آیا استفاده از این سیستم ها ممکن است برای برخی مشاغل و مشاغل پرخطر اجباری باشد همچنین اظهار داشت که “استفاده از این سیستم ها ممکن است در بحث های شغلی اجباری باشد ، اما همه خانه ها به این سیستم ها برای خانواده ها احتیاج ندارند”. متصل. البته توصیه می شود شهروندان از این سیستم استفاده کنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا