عمومی

پیگیری استیفای حقوق ملت فلسطین در مراجع بین المللی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گزارشگر یک

به گزارش مرکز رسانه های قضایی؛ رئیس کل دادگستری کشور اسلامی به وزیران دادگستری کشور اسلامی گفته است که آماده سازی دادگستری اسلامی در ایران به دنبال تحقق حقوق مردم فلسطین است و در مبارزه با جنایات و تجاوز رژیم صهیونیستی در مقامات قانونی ملی و بین المللی آماده است.
در بخشی از این پیام ، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در همه کشورها غیرقابل انکار است و با ذکر 70 سال تلاش برای ادامه اشغال رژیم صهیونیستی با پول و اجبار از ایالات متحده و برخی دولت های اروپایی. به عنوان یک حق ، وی بر “خودمختاری” تأکید کرد. وی روز قدس را پایتخت دائمی کشور فلسطین از دریا تا رودخانه ، به عنوان یک روز ادغام در بیت المقدس دانست.
رئیس قوه قضاییه گفت: “حق تعیین سرنوشت سرزمین فلسطین حق مردم این سرزمین است و هیچ اجباری از دنیا نمی تواند آن را محروم کند.”
رئیس دادگستری اسلامی ایران “مقاومت” ابتکاری است برای فلسطینیان برای ادامه زندگی و لزوم در نظر گرفتن تأسیس حقوق و عدالت مردم فلسطین به عنوان شرط اصلی صلح و ثبات و استفاده از همه قدرتهای ملی ، منطقه ای و موقت. در نظر گرفته شد دستگاه قضایی بین المللی دولت اسلامی بر حمایت از ستمگران و مبارزه با آنها با ظلم تأکید دارد.

متن کامل این پیام:

به نام خدا
“I Khqvava Alzyn Dyarhm سایر حقوق زیرساخت Yqvlva و لولاء الله الله Bzhm Bbz Lhdmt اولویت و مسجد Yzkr Vslvat فروش الله اسم الله الله الله قوی Ksyra Vlynsrn هیجان انگیز Ynsrh”
(سوره هز ، ش 40)

اما قدرت می تواند افکار عمومی را فریب دهد و جایگزین “عدالت” و “سرکوب” شود. با این حال ، حتی گذر زمان و قدرت ظالم نمی تواند “سرکوب” را به “عدالت” فریب دهد. بیش از 70 سال است که ایالات متحده و برخی دولتهای اروپایی تلاش کرده اند اشغال صهیونیستی را با پول ، قدرت و فریب حفظ کنند ، اما “خودمختاری” یک حق غیرقابل انکار هر کشور است و “مقاومت” یک فلسطین برای جلوگیری از آن است. این یک ابتکار عمل است. این از بین رفتن این حق و ادامه زندگی است ، بنابراین “حق مقاومت” از بین نمی رود. بنابراین ، با وجود ترفندهای گوناگون ، ایالات متحده و متحدانش نتوانستند حق مقاومت در برابر یا از بین بردن حقوق فلسطین و “قانونی کردن” اشغال و تجاوز صهیونیست ها را “قانونی” کنند.
همه ساله در آخرین جمعه ماه رمضان ، با نام روز جهانی القدس توسط امام خمینی ، روز جهانی زندگی و روز جهانی جنبش مردم فلسطین توسط رژیم صهیونیستی ، تهاجم و حمایت از “حق مقاومت” در برابر جرم. به عنوان پایتخت دائمی کشور فلسطین ، روزی که ادغام بیت المقدس از دریا تا نهر است.
از آنجا که استفاده کامل از حقوق مردم فلسطین و برقراری عدالت از شرایط اصلی برای حفظ صلح و ثبات است ، گسترش اشغال صهیونیستی کرانه باختری به عنوان بخشی از برنامه مجازی قرن پایانی برای فلسطینی ها نیست ، بلکه یک تلاش آمریکایی است. توسعه خشونت و جنگ محلی.
امروز ، هیچ کس شک نمی کند که رژیم صهیونیستی با جنایت و تجاوز به فلسطینی ها و سایر کشورها از جمله لبنان و سوریه ، سوابق جهانی را در دست دارد که نقض اصول اساسی حقوق بشر ، حقوق بین الملل بشردوستانه و قوانین بین المللی حقوق بشر است.
وزارت دادگستری اسلامی ایران ضمن حمایت از حق ظاهری و مشروع مردم فلسطین در برابر مقاومت ، ابتکار رهبر انقلاب اسلامی امام کمینه را آغاز کرد. سال گذشته به عنوان سند شورای امنیت سازمان ملل متحد ، یک راه حل صلح آمیز و ماندگار برای فلسطین منتشر شد. اشغال و حمله بر این باور است که با استفاده از همه قابلیت های ملی ، منطقه ای و بین المللی دادگستری دولت اسلامی ، باید از مظلومان حمایت و مبارزه شود.
بنابراین ، دادگستری اسلامی ایران در پی تحقق حقوق مردم فلسطین است و از طریق همکاری با تعالی و دستگاه قضایی ، آمادگی خود را برای مبارزه با جنایات و تجاوز رژیم صهیونیستی از مراجع قانونی ملی و بین المللی ابراز می کند. ما دین خود را در برابر کشور مظلوم فلسطین قرار خواهیم داد.

دکمه بازگشت به بالا