بین الملل

چرا احتمال برد بایدن افزایش یافته است؟

ترامپ پیام صبح امروز شبکه های اجتماعی توییتر و فیس بوک مبنی بر اینکه از انتخابات جلوتر است را خواند و استدلال کرد که CNN و سایر رسانه های ایالات متحده به شدت کنترل می شوند و هیچ دلیلی برای نگرانی های ترامپ وجود ندارد. آنها به تغییر احتمالی ایالتی اشاره کردند که وی معتقد است از رقبای دموکرات خود جلوتر است.

نتایج نهایی برای میشیگان ، ویسکانسین ، جورجیا ، کارولینای شمالی ، پنسیلوانیا ، نوادا و آلاسکا هنوز اعلام نشده است و گزارش های رسانه های ایالات متحده اعلامیه نهایی را به تاریخ 2 موکول کرده است.

ترامپ که پیش از این در نوادا ، ویسکانسین و میشیگان هدایت رقبای دموکرات را بر عهده داشت ، اکنون در هر سه ایالت شاهد یک چرخش در بایدن است.

ایالت پنسیلوانیا از این جهت مهم است که گروه های انتخاباتی 20 رأی کسب کرده اند ، اما همچنان 64٪ را در اختیار دارند.

براساس فاکس نیوز ، جو بایدن و دونالد ترامپ به ترتیب 238 و 213 رأی کسب کردند و هیچ یک از آنها 270 حد نصاب را کسب نکردند.

اگر وضعیت شمارش آرا در میشیگان و ویسکانسین ادامه یابد ، البته در بقیه رقابت های تنگاتنگ و ضعیف ایالت ، میزان مشارکت بقیه ایالت ها به نفع بایدن با 10 انتخاب کننده در ویسکانسین با 16 نفر نخواهد بود. کالج انتخاباتی میشیگان و کالج انتخاباتی نوادا شش این ایالت را به بایدن هدایت می کنند ، جایی که بایدن در ابتدا از ترامپ به شدت حمایت کرد ، اما در حال حاضر 270 رای دارد.

حتی اگر ترامپ همچنان بتواند بقیه ایالت های برجسته مانند پنسیلوانیا ، کارولینای شمالی ، جورجیا و آلاسکا را بدست آورد ، با توجه به گروه های انتخاباتی این ایالت ، آنها به ترتیب 20 ، 15 ، 16 و 3 رای دارند. برای اطمینان از پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 ایالات متحده ، مجمع انتخاباتی در مجموع 267 رأی می آورد که 3 برابر حد نصاب 270 رأی دارد.

311311

دکمه بازگشت به بالا