ورزشی

چرا استقلال نباید از بردن الاهلی مغرور شود؟

آفتاب‌‌نیوز:

استقلال در دیداری قاطع الاهلی عربستان را با سه گل شکست داد و با اختلاف فاصله بهتر از الشورتا به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد. این پیروزی در حالی رقم خورد که آبی ها در برابر سرگروه به میدان رفتند و نماینده عربستان را به یک پیروزی کامل رساندند و بارها دروازه حریف را تهدید می کردند تا از تیم در این مرحله و مرحله حذفی استقبال کند.

بعد از کندی استگال در مقابل الشورتا در نیمه اول و برتری نسبی نسبت به رقبای عراقی در نیمه دوم ، عملکرد دانشجویان پسر مورتلاگ با ترکیب جدید مقابل آل علی امیدوار کننده بود ، اما می تواند انتظارات دروغین آبی ها را به دنبال داشته باشد یا باعث افتخار آنها شود. . در این تیم به یک کادر فنی و بازیکن تبدیل شوید.

چرا استقلال نباید به بردن الاهلی افتخار کند؟

مهمترین نکته در مورد این مسابقه این بود که سرمربی صرب الاهلی باقیمانده شاید برای هواداران فوتبال ایران برای بازیکنانش واضح نبود. به این دلیل که برخی فکر می کردند الاهلی مربی است زیرا او در این مسابقه بهترین مهاجم تیم خود ، عمر السومه را به زمین فرستاد. او به میدان می رود و سعی می کند استقلال را شکست دهد.

* استقلال تیم دوم الاهلی را شکست داد.

همانطور که مربی الاهلی در یک کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی گفت ، او در این مسابقه به تیم نیمکت نشین شد و یک روز قبل از مرحله حذفی ، از مسابقه ای که انرژی و پتانسیل تیمش و بازیکنان اصلی آن برای عربستان چندان مهم نبود خسته نبود. . ارسال.

میلژویچ با نگاهی به ترکیب الاهلی در بازگشت اخیر برابر الشورتا در عراق ، در مقابل استقلال اصلاً ستاره نبود و تیمش در مقایسه با دو دیدار مقابل الشورتا ، در ترکیب تیم استقلال تغییر زیادی کرده است.

در مقایسه تیم الاهلی و الشورتا به بازی استقلال ، فقط چهار بازیکن به نام های محمد الویس ، مارکو مارین ، عمر السوما و طلال العباسی در هر دو مسابقه حضور داشتند و فقط سایر بازیکنان در این بازی حضور داشتند. شما می توانید این تغییر را ببینید. این تیم با الشرطه شرکت کرد و استراحت کرد. همچنین در مقایسه با ترکیب الاهلی در دیدار دوم برابر الشورتا که با پیروزی نماینده عراق به پایان رسید ، در مقایسه با ترکیب این تیم مقابل استقلال نام پنج بازیکن جدید را می بینید.

به همین دلیل است که ما نباید امتیاز قاطع استقلال نسبت به الاهلی را به قدرت بالای آبی ها نسبت به سایر تیم های آسیایی تبدیل کنیم و نباید انتظارات را برای این تیم بالا ببریم ، اما انتظار موفقیت استقلال از دیدگاه واقع بینانه استقلال و سایر تیم های آسیایی را داریم. انجام دهید.

دکمه بازگشت به بالا