عمومی

چرا حامیان اصلی ویلموتس پنهان شده‌اند؟

در این دوره ، هر وقت فشار انتقادات بر علیه مهدی تاج زیاد می شد ، یا هر وقت کسی در دنیای فوتبال از عملکرد وی انتقاد می کرد ، مصاحبه ای سوزناک در طالقانی ارسال می شد.

البته اگر متن گفتگوی ارسال شده را مرور کنید ، به وضوح می بینید که احتمالاً طالقانی شخص دیگری است که این گفتگوها را نوشت!

عبارات یا دیگر ترکیبات مشابه با حمایت از شعارهای “مشکلات بیش از حد” ، “رویه های قرارداد” یا “سازندگان نسل طلایی فوتبال بلژیک” قبلاً در بیانیه های مختلف فدراسیون یا در مصاحبه با یکی از مشاوران برتر مهدی تاج خوانده شده است. ما شنیده ایم و شنیده ایم.

البته سؤال این نیست كه چرا دیگران از طرف رفقا و دستیاران كارگردانان و همكاران وفادار رئیس سابق مصاحبه می كنند و طالقانی شاید اصلاً نمی دانند این مصاحبه به چه معناست. مسئله این است که حداقل در قالب دوستی و وفاداری. تحت فشار رسوایی قرارداد ویلموتز ، خود را پنهان می کنند و حاضر نیستند از سخنان رئیس جمهور سابق دفاع کنند ، اما اکنون در این نبرد گرفتار شده اند ، طالقانی هنوز قربانی منافع مردم اطراف تاج است؟

چرا عبدال کاظم طالقانی به عنوان تنها گزینه در جنگ پیروز انتخاب شد و کسانی که از ویلموت با دسته گل و ماشین های لوکس استقبال می کنند ، اکنون بی سر و صدا روزه می گیرند؟ یاران ، دوست دارید دیروز رئیس را ترک کنید و موضوع مورد نظر خود را به نام شخص دیگری بنویسید؟

چهره این مربی بلژیکی که مدتی در خانه مانده و سپس وارد فوتبال ایران شده است ، با چندین حضور بی ثمر در انتظار پاداش 3 میلیون یورو است ، اما هنوز شکنجه هایی وجود دارد که تاج و تخته را در این چاه انداخت. طالقانی برای دفاع از قرارداد ویلموتس گفت: “ویلموتس در 4 جام جهانی یک رزومه را به عنوان مربی و بازیکن در اختیار داشت و به گفته بسیاری ، نسل طلایی فوتبال بلژیک را رقم زد.” مشکلی دارم

شاید وقتی عبدال کاظم طالقانی از خود می پرسد که چرا سخنگوی فدراسیون یا رئیس خاموش سازمان تیم ملی آن زمان خود را پنهان می کند و تمایلی ندارد در این دوره بحرانی از تصمیمات هیئت مدیره ، قراردادهای بحث برانگیز یا صلاحیت های ویلموت دفاع کند. اراده.

251 251

دکمه بازگشت به بالا