عمومی

چندکلام برای نمایندگان مجلس، قبل از پایان این چهار سال!

با این حال ، من می خواهم به مواردی اشاره کنم که برای دشت های اول بد نیست.
1.در صورتی که می خواهید پارلمان انتخابات ریاست جمهوری ایجاد کنید و خود را یکی از روسای جمهور کنید ، می توانید به راحتی گردن خود را پایین بیاورید و خفه شوید.

2. وظیفه شما تصویب قانون و نظارت بر اجرای آن است. تعهدات نامتناهی را به خودتان تحمیل نکنید و از قانون پیروی کنید.

3. هیچگونه تعهدی به شرح زیر وجود ندارد.

-سردن مدیریت و اختلال در نصب پیروی از اصل تفکیک قدرت ، پرداخت باج ، دزدی پول و سؤال و بازجویی برای گرفتن امتیاز سودآور نیست.
-این کشور دارای یک سیستم طولانی و گسترده برای برنامه ریزی توسعه و آماده سازی است. مشارکت شما در یافتن چنین برنامه ها و نمرات در تعهدات شما لحاظ نمی شود.
-سینسینگ خوب است ، اما خوب نیست. ایده های خود را قبل از صحبت در گفتار و گفتار ارائه دهید ، نه به صورت شعار.
– برای کسانی که صدها یا میلیارد دلار برای آمدن به کنگره خرج کرده اند ، اهمیتی ندارد ، بنابراین خطی را در مورد دلالان و جویندگان اجاره ، در اصل قراردادها و غیره بکشید. در غیر این صورت ، هدف شما خوب نخواهد بود.
-دوستان زندگی طولانی کنند و وقتی صفحه را برگردانید ، شعار تغییر خواهد کرد ، بنابراین به مردم کشور بگویید که توجه نکنند! و زنده بودن مرگ شما خواهد بود.
– حضور در این رویداد خوب است ، اما این وظیفه شما نیست که در مراسم تشییع جنازه یک رهبر ملی شرکت کنید ، اما ما تضمین می کنیم که این موضوعات بر عملکرد قانونی و نظارتی کنگره تأثیر بگذارد.
-این صندلی در دست شما ایمن است و فردا از شما گرفته می شود و در هر دو جهان مسئولیت پذیر خواهد بود
-فراموش کردن دروغ و تهمت ، تسکین و تخریب خالی. در غیر این صورت ، می تواند آسیب ببیند.
-مراقب هاله نور و خیال باشید. پیدا کردن شغل نیاز به مهارت دارد و می تواند مشکوک باشد. بنابراین ، مراقب خود باشید تا در اعتماد به نفس کاسته نشوید.

دکمه بازگشت به بالا