سلامت و دانش

چند روش ساده برای مراقبت از چشم‌ها

آفتاب نیوز:

روش های طبیعی زیادی برای مراقبت از چشمه هایی وجود دارد که آنها را سالم نگه می دارد و از عصبانیت آنها جلوگیری می کند.

استفاده از روش های طبیعی مراقبت از چشم گزینه ای سالم و غیر تهاجمی برای حمایت از این ارگان مهم و سلامت بینایی است.

راه های ساده برای مراقبت از بهار

به گفته فوریه ، چندین روش طبیعی برای مدیریت چشمه ها وجود دارد.

– غذاهای بیشتری بخورید که برای چشم شما مفید است:

ویتامین ها که در فصل بهار، از جمله آنتی اکسیدان مفید هستند، در بسیاری از غذاها یافت. برخی از مطالعات نشان داده اند که آنتی اکسیدان ها با کاهش خطر برخی از بیماری های چشمی مانند دژنراسیون ماکولا وابسته به سن (AMD) می توانند به محافظت از چشم و بینایی شما کمک کنند.

غذاهایی مانند بادام ، لوبیا ، تخم مرغ ، ماهی ، کله ، پرتقال ، اسفناج ، توت فرنگی ، سیب زمینی شیرین و غلات ویتامین های غنی از ویتامین ها برای محافظت از چشم شما هستند. این غذا سرشار از آنتی اکسیدان های مختلفی از جمله لوتئین و زاكزانتین ، امگا 3 های مختلف ، ویتامین های C و E و روی است. همه این آنتی اکسیدان ها نقش مهمی در محافظت از بهار دارند.

-پیاده روی:

برخی از تمرینات علاوه بر فواید کلی سلامتی ، از بینایی و بینایی نیز کمک می کنند. پیاده روی یکی از ورزش هایی است که برای سلامتی بهار فواید زیادی دارد.

در حین راه رفتن می توانید از مزایای سلامتی نور خورشید بهره مند شوید ، اما فراموش نکنید که از عینک آفتابی ضد آفتاب برای کاهش قرار گرفتن در معرض نور ماوراء بنفش استفاده کنید. بهتر است از ساعت 8 تا 10 صبح و از 2 تا 4 بعد از ظهر بیرون نروید.

طبق اعلام انجمن بینایی سنجان آمریکا (AOA) ، ورزش مناسب می تواند خطر ابتلا به گلوکوم را بیش از 40٪ کاهش دهد. آب سیاه یکی از بیماریهای شایع چشم است که می تواند باعث کوری شود ، بنابراین پیروی از این روش ساده و طبیعی مراقبت از چشم شما می تواند برای بینایی شما بسیار مهم باشد.

کاهش زمان استفاده از صفحه نمایش:

هیچ شواهد روشنی وجود ندارد که ادامه استفاده از صفحه نمایش می تواند به منابع آسیب برساند ، اما استفاده بیش از حد از این صفحه ممکن است خطر ابتلا به سندرم بینایی رایانه (کرنش دیجیتال چشم) را افزایش دهد.

هنگام استفاده از صفحه نمایش ، هر 20 دقیقه یک استراحت 20 ثانیه ای در چشم خود داشته باشید ، از فاصله دور به چشمان خود نگاه کنید و از علائم آزار دهنده مانند تاری دید ، خشکی چشم و کرنش چشم خودداری کنید.

علاوه بر این ، اگر یک عیب انکساری در چشمه ای مانند آستیگماتیسم ، میوپیا ، میوپیا یا پریسبیوپیا رخ دهد ، به احتمال زیاد این علائم را ایجاد خواهید کرد. اگر علائمی وجود دارد که شما باید عینک بپوشید ، با چشم پزشک خود صحبت کنید. این امر به این دلیل است که استفاده از عینک بدون نسخه بهترین راه برای جبران خطاهای انکسار در چشم شماست.

دکمه بازگشت به بالا